شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت هفته قوه قضائیه

دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهید بهشتی و یاران باوفایش فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به خادمان این حوزه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش شمانیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهید بهشتی و یاران باوفایش فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به خادمان این حوزه تبریک گفت.

 

در متن پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی آمده است : وَ إِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ

 

و اگر در میان آنها داوری کنی با عدالت داوری کن که خدا عادلان را دوست دارد. آیه ۴۲ سوره مائده هفتم تیرماه سالروز بزرگداشت مقام شامخ شهید بهشتی و یاران باوفایش، یادآور نقش حساس منصب قضاوت و نمایانگر جایگاه طلایه داران تأمین سلامت اجتماعی و برقراری عدالت است.

 

دستگاه قضا در راستای اجرای عدالت از آغاز فعالیت جمهوری اسلامی یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست ، لیکن فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت پرچم دار پاک دست و عدالت طلب دستگاه قضا، فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هفتم تیرماه، از تلاش‌های کارکنان قوه قضائیه قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون یکایک عزیزان در این منصب حساس و مهم را خواستارم.

 

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و امید است همه مسئولان قضایی در انجام مسئولیت خطیر پاسداری از قانون اساسی و تحقق عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی با استعانت از الطاف الهی همواره موفق و سربلند باشند.

 

محمد ولی روزبهان                            

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

 

2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied