شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

کدام هتل مشهد می تواند بهترین انتخاب باشد؟

هتل مشهد به قدری فراوان است که می تواند سلیقه هر نوع گردشگر و زائر را به خوبی برآورده کند. اما رزرو هتل یا تور مشهد شاخصه های متفاوتی برای گردشگران دارد که پرشین هتل در ادامه مطلب به هر یک از ویژگی های هتل در مشهد و انتخاب آن ها اشاره می کند.

هتل مشهد به قدری فراوان است که می تواند سلیقه هر نوع گردشگر و زائر را به خوبی برآورده کند. اما رزرو هتل یا تور مشهد شاخصه های متفاوتی برای گردشگران دارد که پرشین هتل در ادامه مطلب به هر یک از ویژگی های هتل در مشهد و انتخاب آن ها اشاره می کند.

هتل مشهد لوکس اگر مورد پسند زائران باشد، بهترین پیشنهاد ما به شما هتل قصر طلایی مشهد و هتل مجلل درویشی مشهد است. این دو هتل در شهر مشهد پرآوازه هستند و هرکدام خدماتی مختلف را به میهمانان مقیم در هتل خود ارائه می دهند. البته هتل قصر طلایی امکانات بیشتری دارد (اتاق نمک) که در هیچ هتل مشهد یافت نمی شود.

 

هتل قصر طلایی مشهد دارای یک اتاق نمک است که با مبل های راحتی آراسته شده تا میهمانان از فواید اتاق نمک بهره مند شوند. غار نمک چه فایده ای دارد؟ آیا برای اتاق نمک باید هزیه پرداخت کرد؟ پاسخ این پرسش ها بسیار ساده است، از فواید اتاق نمک می توان به بهبود برونشیت، آسم، شفاف سازی پوست، پاکیزگی مجرای تنفسی و ... اشاره کرد. جهت استفاده از اتاق نمک هتل قصر طلایی باید طبق تعرفه هتل، هزینه پرداخت کنید.

 

ثق

 

اتاق نمک هتل قصر طلایی

 

آیا فقط هتل های لوکس عالی ترین هستند؟

 

هتل های مشهد در واقع مجموعه ای کامل از هتل های 3 ستاره و 4 ستاره و 5 ستاره هستند که با قیمت ها و آپشن های مختلف، خدمات خود را ارائه می کنند. در پاسخ به سوال مطرح شده باید ذکر کنیم، درست است که هتل های لوکس در مشهد می تواند اقامتی عالی را به شما هدیه دهد، ولی صرفاً عالی ترین انتخاب نیستند.

هتل قیمت مناسب مشهد می تواند انتخابی عالی برای قشر زحمت کش کارگر باشد، زیرا با هزینه ی اندکی می توانند در هتل مشهد اقامت داشته باشد و به پابوسی امام رضا (ع) بروند. به عنوان مثال هتل عقیق رضوی مشهد می تواند انتخابی عالی برای این قشر جامعه باشد زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم امکانات مطلوبی را ارائه می دهد. ضمن این که دسترسی آسانی به حرم مطهر و گنبد خشتی (امامزاده غیاث الدین محمد) دارد.

از دیگر هتل های مشهد که برای قشر زحمت کش جامعه، انتخابی عالی به شمار می روند، می توان به هتل اریکا مشهد اشاره کرد. این هتل مشهد در خیابان مصلی قرار گرفته که در زیر این هتل، بازاری وجود دارد که می تواند نیاز شما از خرید سوغاتی را برطرف کند. هتل اریکا مشهد نوساز بوده و از نظر خدمات و امکانات طبق نظر سنجی های انجام شده، کیفیتی مطلوب داشته است.

 

88

نمای بیرونی هتل اریکا مشهد

 

رزرو هتل سارینای مشهد انتخابی عالی برای تمام گردشگران

 

هتل سارینای مشهد یکی از هتل های 4 ستاره این شهر است که کمی از حرم مطهر دور می باشد ولی از نظر کیفیت و خدمات فق العاده عالی می باشد. این هتل مشهد می تواند برای تمام افراد جامعه (قشر مرفه و کارگر) گزینه ای عالی باشد تا اقامتی آرام بخش همراه قیمت مناسب داشته باشند.

هتل سارینای مشهد به دلیل موقعیت مکانی خاص خود به بیمارستان سینا مشهد که یکی از بهترین مراکز درمانی در سطح شهر است نزدیک باشد. اتاق های با کیفیت و تمیز این هتل مشهد با بهترین امکانات رفاهی چیده شده اند تا میهمانان مقیم در هتل آسایش داشته باشند. آدرس هتل سارینای مشهد به این شرح است: چهارراه بیسیم، خیابان جهاد، جهاد 5، نبش بیمارستان سینا

 

پرشین هتل در زمان رزرو هتل چه خدماتی ارائه می دهد؟

 

با رزرو هتل از هلدینگ پرشین هتل خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی، سند اقامت به صورت آنی و ... را دریافت خواهید کرد تا از سفر خود نهایت اطمینان را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 021,43000020 و 09198906504 در تمام ساعات شبانه روز تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان پرشین هتل شما را به نحو احسن راهنمایی کنند.

 

9889

اتاق 2 تخته هتل سارینای مشهد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied