شمانیوز
شما نیوز

بازدیدهای مدیرعامل بیمه ایران در سفر یک‌روزه به استان قم

مدیر عامل بیمه ایران در سفری یک‌روزه به استان قم، از پایانه خسارت و ساختمان مرکزی استان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات بیمه‌ای استان را بررسی کرد.

بازدیدهای مدیرعامل بیمه ایران در سفر یک‌روزه به استان قم
 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر رضایی با قدردانی و تشکر از مدیرکل، کارکنان و شبکه فروش استان، ضمن اخذ نظرات پیشنهادی همکاران و مدیرکل استان، بلافاصله دستورات لازم را برای رفع مشکلات ابلاغ کرد.
 
مدیرعامل بیمه ایران همچنین در جلسه ای اختصاصی با اعضای انجمن صنفی نمایندگان استان قم، پس از استماع نظرات و مشکلات آنها، دستور حل و فصل مشکلات آنان به‌ویژه در خصوص قطعی سیستم صدور بیمه نامه شخص ثالث را به واحد فناوری اطلاعات صادر کرد که تا زمان پایان جلسه، این مشکل سراسری شبکه فروش برطرف شد.
 
 دکتر رضایی تاکید کرد: همه ارکان و مدیران ستادی و اجرایی باید بصورت مجدانه از شبکه فروش حمایت نمایند تا این شبکه توانمند و زحمتکش بتواند در فضای کسب و کار و رقابت بازار، چابک و پویا حرکت کند و کیفیت خدمات شرکت روزبروز بهتر شود.
 
مدیرعامل بیمه ایران همچنین بازدیدی را از مجموعه چسب استحکام واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم داشت و با مشاهده مواضع خسارت، از حضور به‌موقع و سرعت عمل ویژه کارشناسان شرکت تشکر و اظهار امیدواری کرد: در سال جهش تولید، خسارت وارده به این شرکت وفق شرایط بیمه نامه رسیدگی و پرداخت شود.
 
 در این بازدید که آقایان زاهدنیا معاون فنی، صادقی و مهندس رضایی نیا از ستاد آتش سوزی و فکوری مدیر مجتمع بازار، مدیرعامل بیمه ایران را همراهی می‌کردند، دکتر رضائی ضمن حضور در گلزار شهدای استان، به مقام شامخ شهداء و سرلشگر شهید مهدی زین‌الدین ادای احترام کرده و سپس به زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied