شمانیوز
شما نیوز

درخشش ایمپاسکو در آستانه روز صنعت و معدن

برای تحقق اهداف کلان بخش‌ معدن و جذب سرمایه بخش خصوصی در اجرای طرح های این بخش، از سال ۹۵ تاکنون ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از طرح های ایمیدرو و ایمپاسکو با مدیریت و نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به بخش خصوصی واگذار شده است.

درخشش ایمپاسکو در آستانه روز صنعت و معدن

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی؛ برای تحقق اهداف کلان بخش‌ معدن و جذب سرمایه بخش خصوصی در اجرای طرح های این بخش، از سال ۹۵ تاکنون ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از طرح های ایمیدرو و ایمپاسکو با مدیریت و نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به بخش خصوصی واگذار شده است.

 

سیاست برون سپاری معادن و مجتمع های تابعه ایمپاسکو علاوه بر رونق تولید، توسعه و تجهیز معادن، زمینه استخراج حدود ۵۵ میلیون تن انواع مواد معدنی را فراهم نموده و باعث ایجاد بیش از ۳۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم شده است.

 

در حال حاضر شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به جایگاهی در امور معادن رسیده که فعالیت های اکتشافی و معدنی خود را در ۷۰ درصد استان های کشور گسترش داده است.

 

فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در سال ۱۳۹۹ با جهش تولید مواد معدنی در کشور و هدف گذاری طرح جهت احیای ۲۰۰ معدن کوچک مقیاس برنامه ریزی شده است و خوشبختانه در سال جدید شاهد فعال سازی یک معدن مس در استان کرمان هستیم و این در حالیست که از شروع اجرای این طرح تا پایان سال ۱۳۹۸، ۱۴۶ معدن کوچک احیاء، ۳۲ معدن فعال و ۱۰۲۰ معدن نیز بررسی کیلینیکی شده است.

 

از سال ۱۳۹۵ تاکنون تعداد ۱۲ تفاهم نامه و ۲۷ قرارداد پژوهشی با دانشگاه ها و مراکز علمی منعقد و بالغ بر ۵۰ پایان نامه دانشجویی مورد حمایت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied