شمانیوز
شما نیوز

قیمت توری پرسی ، پشم شیشه و اسپیسر

در یک مفهوم کلی می توان اینگونه گفت که توری پرسی یک محصول فلزی می باشد که کاربردهای بسیار متنوعی داشته است و آن را با فنس پرسی نیز میشناسند. این ورقه های توری حاصل از در هم بافته شدن رشته های فولادی یا فلزی می باشند که البته در ساخت توری پرسی می توان از هر نوع مواد انعطاف پذیر دیگری نیز استفاده نمود.

 

توری پرسی چیست؟

 در یک مفهوم کلی می توان اینگونه گفت که توری پرسی یک محصول فلزی می باشد که کاربردهای بسیار متنوعی داشته است و آن را با فنس پرسی نیز میشناسند. این ورقه های توری  حاصل از در هم بافته شدن رشته های فولادی یا فلزی می باشند که البته در ساخت توری پرسی می توان از هر نوع مواد انعطاف پذیر دیگری نیز استفاده نمود.

 

توری مش که یک محصول متداول است ، در مشاغل تجاری و صنعت کاربرد داشته و اینگونه نیست که تنها در موارد خاصی بکار برده شود و تقریبا شبیه فنس پرسی بوده اما بین آن ها تفاوت های زیر دیده می شود.

 

بهتر است بدانید که بهترین نوع توری پرسی گالوانیزه می باشد که در بین استفاده کنندگان محبوبیت بیش تری را برای خود بدست آورده است چرا که این محصول مقاومت خوبی از خود نشان داده و نتیجه در برابر خوردگی واکنش خوبی نشان میدهد. البته قیمت مناسب این محصول نیز یکی دیگر از مزیت های آن به شمار می رود.

WhatsApp Image 2020-07-08 at 14.07.19

 

کاربرد توری پرسی

 

  • حفاظ های درب و پنجره
  • ساخت قفس حیوانات
  • ساخت محوطه های شمشیر بازی
  • کاغذ سازی
  • نصب سیستم های گرمایشی
  • صنایع شیمیایی، نفت ، متالوژی و پزشکی
  • بسته بندی و فیلتراسیون
  • حصارکشی دور زمین های کشاورزی و باغ ها و مزارعه ( یکی از پرکاربردترین استفاده های که از فنس پرسی می شود مربوط به حصارکشی است و در هر جای دنیا و در هر فصلی این امکان وجود دارد که به این محصول نیاز پیدا شود و در خصوص حصارکشی و استفاده از فنس پرسی هیچ نوع محدودیتی وجود نداشته و همین امر موجب راحتی کار می شود . این نوع حصارکشی نسبت به موارد دیگر طول عمر بیش تری خواهد داشت و به همین جهت صاحبان زمین ها و مزارع ترجیح میدهند که از فنس پرسی برای حصارکشی استفاده نمایند).
  • محکم سازی بتن ریزی در ساختمان سازی
  • و....

 

WhatsApp Image 2020-07-08 at 14.07.20

 

قیمت توری پرسی

 

در خصوص قیمت توری پرسی باید اینگونه گفت که هم اکنون با توجه به شرایط بازار ما نمی توانیم یک قیمت واحد را ذکر کنیم چرا که هر روز با تغییراتی در قیمتها روبرو هستیم و بهترین کار برای آگاهی یافتن از قیمت دقیق توری پرسی با شرکت مورد نظر برای خرید در ارتباط باشید و قیمت های بروز را دریافت نمایید.

 

پشم شیشه چیست ؟

 

پشم شیشه در اصل یک عایق حرارتی صوتی به شمار می رود که در انواع الیاف معدنی بوده و استفاده از آن در جهان به 70 سال قبل نیز می رسد اما در ایران حدود 40 سال است که این الیاف توسط صنعتگران در بخش های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار گرفته است و اصطلاح پشم به دلیل مترادف بودن با فیبر بازیافتی یا ضعیف شده انتخاب گردیده است. از نظر ظاهری الیاف پشم شیشه به شکل سوزنی بوده و خیلی ریز و کوچک هستند.

 

پشم شیشه از مواد بازیافتی از شیشه ذوب شده با ماسه رزین و معمولی تشکیل می شود و در نوع های شیشه ای یا رشته ای تولید میگردند و الیاف استوانه ای کوتاه طولی را شامل میگردد و حداقل از ده بطری شیشه بازیافتی در یک رول از پشم شیشه استفاده میگردد

 

پوشش پشم شیشه شامل فویل آلومینیومی، بافت سیاه شیشه ای و الیاف پارچه ای شیشه ای می باشد. اگر می خواهید یک پشم شیشه خوب را انتخاب نمایید حتما به شاخص های مثل دانسیته  ،  نوع لفاف یا روکش و ضخامت دقت نمایید.

 

WhatsApp Image 2020-07-04 at 14.56.18

 

کاربرد پشم شیشه

 

پشم شیشه کاربردهای متنوعی داشته است که از اصلی ترین این کاربردها می توان به عایق حرارتی و صوتی ، کاشی های سقف ، عایق دیوار حفره ، دیوار پرده ، ساندویچ پانل ها ، مجرای لوله کشی ، ساختن مخازن ، کانال های هوایی( که از قبل عایق بندی شده هستند) ، کاربردهای صنعتی ، کاربردهای ساختمانی و.... اشاره کرد.

 

قیمت پشم شیشه

 

چون مواد اولیه ای که در عایق پشم شیشه استفاده می شود از شیشه می باشد دارای طول عمر بیشتری نیز است و منجر به هوازدگی نمی گردد و البته که نسبت به دیگر موارد قیمت تمام شده پشم شیشه ارزان تر خواهد بود.

پشم شیشه رطوبت را از محیط جذب کرده و در بین دیگر عایق ها دارای خاصیت جذب صوت فوق العاده ی می باشد و چون از نظر قیمتی نیز مقرون به صرفه تر از دیگر عایق هاست ، عده ی زیادی آن را انتخاب می کنند.

 

اسپیسر

 

این محصول در واقع یک فاصله نگهدار یا فاصله گذار بوده که دارای ابعاد مختلف و متنوعی می باشد و در پوشش میلگردی مناسب نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. اسپیسر دارای کاربردهای زیادی است و در مواردی همچون ساختمان ها و پروژه های بزرگ سد سازی و تونل سازی استفاده می گردد.

 

استفاده نمودن از اسپیسر بتن منجر به بالا بردن کیفیت سازه شود و در پروژه های ساختمانی منجر به افزایش سرعت اجرا و انجام آن می گردد و نمی توان به سادگی از تاثیر آن در نتایج کار گذشت.

 

این محصول مدل های مختلفی داشته است که هر کدام از آنها در یک مورد خاص و ویژه کاربرد دارند و چون بین میلگرد و بتن فاصله قرار میدهد مورد استفاده واقع می شود و البته بخاطر داشته باشید که قطعه های چوبی یا سنگی را نمیتوان برای تامین پوشش بتن استفاده کرد و در نهایت اسپیسر بتن بکار گرفته خواهد شد. علاوه بر آن چه که ذکر شده است برای فاصله انداختن بین قالب بتن و خاموت نیز از اسپیسرها استفاده میشود.

 

اسپیسر پلاستیکی از جمله پرکاربردترین اسپیسرها به شمار می رود که برای ثابت نگه داشتن میلگردها و جلوگیری از حرکت آنها در بتن های مسلح استفاده می شود. البته در سازه ها این نوع اسپیسر زیاد شناخته شده نیست چون نمیتواند باری را تحمل کند و در بتن مسلح نمیتواند قطعه ای در نظر گرفته شود که تحمل بار را داشته باشد ولی اگر قرار است که شما برای خرید اسپیسر اقدام کنید بهترین کار مشاوره گرفتن از شرکت فروشنده مورد نظر می باشد چرا که کارشناسان شرکت می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 54483-021 تماس حاصل نمایید .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied