شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیران ارشد گهرزمین با رئیس قوه مقننه

روز شنبه مورخ ۱۴ تیرماه ۹۹ آقایان شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، علی اکبر پوریانی مدیرعامل و محمد فلاح رئیس هیئت مدیره گهرزمین به دیدار دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رفتند.

دیدار مدیران ارشد گهرزمین با رئیس قوه مقننه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین، در این دیدار ابتدا گزارشی از مجموعه اقدامات شرکت سنگ آهن گهرزمین از جمله: رکوردها و موفقیت ها، کسب رتبه نخست فرابورس، برنامه های توسعه، برنامه ریزی برای افزایش تولید به ۳۰ میلیون تن، بومی سازی، اقتصاد مقاومتی و… از سوی مدیران ارشد این شرکت، ارائه داده شد.

در ادامه این دیدار، شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت سنگ آهن گهرزمین درخصوص تاسیس آسایشگاه جانبازان عنوان کرد: شرکت گهرزمین برنامه های آتی حمایتی و ارزشمند خود نسبت به جانبازان و ایثارگران را اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت سنگ آهن گهرزمین بعنوان معین اقتصادی شهرستان منوجان ضمن اقدامات موثر و ارزشمند در این شهرستان بعنوان یک فعال در مسئولیت های اجتماعی شهرستان سیرجان نیز نقش موثری را ایفا می کند که این مهم، موجب اشتغال زایی، محرومیت زدایی و کاهش جرائم شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان از رئیس قوه مقننه خواست تا از طرح های توسعه شرکت سنگ آهن گهرزمین بخصوص طرح های بومی سازی که در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام شده است بازدید کند.

دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته شرکت سنگ آهن گهرزمین عنوان کرد: در آینده نزدیک از این شرکت و مجموعه اقدامات انجام شده بازدید خواهم کرد.

وی با اشاره به اقدامات قابل تحسین شرکت سنگ آهن گهرزمین افزود: قبلا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گزارشی از مجموعه اقدامات ارزشمند این شرکت ارائه داده بودند. ان شاءالله بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری حمایت های لازم را از مجموعه گهرزمین داشته باشیم.

در پایان، فرش زیبای دستباف ابریشمی که برای اولین بار در این منطقه محروم توسط هنرمندان منوجانی با طرح عکس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بافته شده بود از سوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت تقدیم رئیس قوه مقننه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied