شمانیوز
شما نیوز

معارفه مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت ابنیه‌گستر کارآفرین

مراسم معارفه سید قوام‌الدین شاهرخی مدیرعامل جدید و مهندس عماد هاشمی عضو جدید هیات مدیره شرکت ابنیه‌گستر کارآفرین با حضور دکتر فرشاد محمدپور معاون مالی و امور مجامع بانک کارآفرین برگزار شد.

معارفه مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت ابنیه‌گستر کارآفرین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این مراسم که روز دوشنبه 23 تیرماه برگزار شد، سید قوام‌الدین شاهرخی به عنوان مدیرعامل شرکت ابنیه‌گستر کارآفرین انتخاب شد و مهندس عماد هاشمی به عنوان نماینده شرکت سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین در ترکیب جدید هیات مدیره این شرکت قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش مهندس عطاءاله آیت‌اللهی رئیس هیات مدیره شرکت ابنیه‌گستر در ابتدای این نشست با تشکر از زحمات مهندس محمدعلی فروهش طهرانی طی تصدی مسئولیت مدیریت شرکت خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از زحمات ایشان طی این دوره قدردانی ویژه‌ای داشته باشم. ایشان با سوابق اجرایی درخشان و تجربه کاری حرفه‌ای پروژه‌های زیادی را طی این مدت به مرحله اجرا درآورند. ایشان نقطه قوت شرکت ابنیه‌گستر کارآفرین و از همکاران خوب، صادق و درستکار ما بودند.

 

وی همچنین با تبریک تصدی مدیرعاملی به مهندس شاهرخی خاطرنشان کرد: آقای شاهرخی سوابق اجرایی ارزنده‌ای دارند و حتماً از تجربیات حرفه‌ای ایشان استفاده بیشتری خواهیم برد. وی در پایان از زحمات مهندس کشوادی عضو پیشین هیات مدیره نیز تشکر و قدردانی کرد.

 

در ادامه جلسه دکتر فرشاد محمدپور معاون امور مالی و مجامع بانک کارآفرین طی سخنانی با تقدیر از زحمات مهندس فروهش طهرانی تصریح کرد: گزارش‌ها و آمارهایی که از عملکرد شرکت ابنیه‌گستر در اختیار بنده قرار گرفت، نشانگر آن است که عملکرد شرکت ابنیه‌گستر در زمان مسئولیت آقای فروهش طهرانی نسبت به دوره‌های قبلی مثبت بوده است. از سال 1393 که ایشان مسئولیت مدیریت مجموعه را پذیرفتند، فعالیت‌های خوبی در پروژه‌های مختلف انجام شد و به یاری خداوند این روند با جدیت دنبال خواهد شد.

 

دکتر محمدپور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سیاست‌ها و اولویت‌های کاری بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: ساخت و اجرای چندین پروژه بزرگ و مهم در دستور کار بانک کارآفرین قرار دارد که شرکت ابنیه‌گستر باید نقش بسیار فعال و موثری در این زمینه ایفا کند.

 

دکتر محمدپور همچنین تصریح کرد: بانک در مقطع کنونی نگاه ویژه‌ای به شرکت ابنیه‌گستر دارد. برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی در خصوص ساماندهی املاک بانک تدوین شده است که شرکت می‌تواند در این خصوص کمک مؤثر و قابل توجهی به بانک بکند.

وی در پایان تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت را به مهندس شاهرخی تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

بر اساس این گزارش همچنین مهندس فروهش طهرانی مدیرعامل پیشین شرکت ابنیه‌گستر طی سخنانی از اعضای هیات مدیره تشکر و تصریح کرد: اعضای محترم هیات مدیره طی دوران مسئولیت در تمامی مراحل یار و یاور بنده بودند و برای هموار کردن مسیر و تحقق اهداف و برنامه‌ها از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: از تمامی همکارانم در شرکت ابنیه‌گستر سپاسگزاری و تشکر می‌کنم. با کمک تمامی همکاران طی این مدت تلاش کردیم از لحاظ کیفی و کمی عملکرد قابل‌قبولی داشته باشیم و سلامت کاری را حفظ نماییم.

 

همچنین در این نشست مهندس شاهرخی مدیرعامل جدید شرکت ابنیه‌گستر ضمن تشکر از حسن‌ظن و اعتماد هیات مدیره، ابراز امیدواری کرد که بتواند اقدامات موثرو سازنده‌ای انجام دهد.

 

وی همچنین گفت: از آقای مهندس فروهش به خاطر خدمات ارزنده و موثر ایشان تشکر می‌کنم. ایشان با تعصب و علاقه و بهره‌گیری از سوابق اجرایی و فنی خود، مجموعه را به خوبی هدایت کردند و عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند. وی ابراز امیدواری‌کرد که به یاری‌خداوند و بر اساس برنامه‌های بانک، بتواند زمینه فعالیت شرکت را گسترش دهد.

 

بر اساس این گزارش شرکت ابنیه‌گستر کارآفرین فعالیت خود را در زمینه پروژه‌های ساختمانی در سال 1389 آغاز نموده و سرمایه‌گذاری، مشارکت، ساخت، انجام کلیه معاملات مجاز بازرگانی پیمانکاری بانک کارآفرین را به عهده دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied