شمانیوز
شما نیوز

عرضه اولیه سهام رایان هم افزا (رافزا)

رایان هم‌افزا با سرمایه 200 میلیارد ریال با مشاوره عرضه تامین سرمایه نوین در بازار دوم فرابورس ایران پذیرش و درج گردید و در روز سه شنبه مورخ 1399/04/24 در بازار فرابورس عرضه اولیه شد.

عرضه اولیه سهام رایان هم افزا (رافزا)

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه نوین؛ سود این شرکت در سال مالی 1398، 274 میلیارد ریال و پیش‌بینی سود سال 1399 نیز ۶۴0 میلیارد ریال است که در سه‌ ماهه نخست امسال ۲۵0 میلیارد ریال آن محقق شده است.

هر سهم شرکت در عرضه اولیه، 25000 ریال قیمت خورد. بدین ترتیب ارزش شرکت در روز عرضه 5000 میلیارد ریال بالغ گردید. میزان تعهد تامین سرمایه نوین به عنوان سهامدار عمده این شرکت در عرضه اولیه، 5.1 درصد از کل سهام شرکت بوده است.

شرکت رایان هم‌افزا در سال 1384 بصورت یک شرکت سهامی خاص توسط ترکیبی از شرکت های معتبر فعال در صنعت فناوری اطلاعات و با حمایت و سرمایه گذاری جمعی از فعالان بازار سرمایه و با مشارکت 34 درصدی شرکت تامین سرمایه نوین با هدف ارائه‌  اولین راهکار جامع و یکپارچه بازار سرمایه تاسیس شد. این شرکت جهت افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه ها و حرفه ای سازی فعالیت ها، به ایجاد مرکز داده‌ی اختصاصی در داخل کشور و عرضه راهکارهای خود به صورت خدمت نرم افزاری (Software As a Service) با سهولت دسترسی در کشور اقدام نمود. فعالیت‌های اصلی این شرکت، تولید نرم‌افزارهای مورد نیاز کارگزاران بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانک ها و ارایه خدمات نرم‌افزاری به آنها بوده است. رایان هم‌افزا با دارا بودن بیش از 15 سال سابقه فعالیت، به 65 کارگزاری بورس، 56 کارگزاری در حوزه معاملات بر خط و 170 صندوق سرمایه گذاری مشترک فعال خدمات نرم افزاری ارائه می دهد.

شناخت نیاز مشتریان و استفاده از تکنولوژی‌های روزآمد باعث توسعه سریع این شرکت و کسب بیش از 60 درصد سهم از بازار گردید به طوری که در حال حاضر بیش از 120 نفر پرسنل مجرب وظیفه تحلیل، تولید و پشتیبانی محصولات را به عهده دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied