شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت گهرزمین:

اقدامات مدیریت HSEE گهرزمین قابل تحسین است

صبح امروز جلسه مشترک مدیرعامل با مدیریت HSEE گهرزمین در دفتر این مدیریت برگزار شد.


اقدامات مدیریت HSEE گهرزمین قابل تحسین است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ صبح امروز جلسه مشترک مدیرعامل با مدیریت HSEE گهرزمین در دفتر این مدیریت برگزار شد.

 

در این جلسه مهندس سیدشجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE گهرزمین ضمن ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات این واحد عنوان کرد: اهداف و برنامه هایی که برای سال ۹۹ تدوین شده اند، تکمیل کننده برنامه های قبلی این مدیریت می باشند. در واقع باید با رعایت الزامات و قوانین حوزه HSEE به شعار ایمنی شرکت یعنی” صدمه به هیچ کس و خسارت به هیچ چیز” دست پیدا کنیم.

 

وی با اشاره به اهداف برنامه های ۹۹ و ارائه عملکرد این مدیریت در سال ۹۸ و ارائه برنامه های سال جاری خاطرنشان کرد: ما می توانیم با تلاش و برنامه ریزی و همچنین مشارکت و همدلی همه مدیران ارشد مجموعه در حوزه محیط زیست، لوح صنعت سبز را دریافت کنیم.

 

گلسرخی در ادامه با اشاره به نظارت بر فعالیت های پیمانکاران مجموعه گفت: عملکرد پیمانکاران براساس کلیه شاخص های مدون ارزیابی می شود. اجرای برنامه ارزیابی پیمانکاران طبق ۲۲۰ شاخص و در ۶ مرحله انجام شده که تاکنون عملکرد آن ها صعودی و با موفقیت بوده است.

 

علی اکبر پوریانی مدیرعامل گهرزمین عملکرد مجموعه را قابل تقدیر دانست و افزود: خوشبختانه شاهد تحولات گسترده و توسعه خوبی در شرکت سنگ آهن گهرزمین هستیم. HSEE گهرزمین جزء مدیریت های موفق منطقه می باشد و با وجود اینکه سابقه زیادی ندارد اما با اراده و انگیزه بالای همکاران این واحد توانسته است موفقیت های بالایی را کسب کند.در واقع اقدامات واحد HSEE قابل تحسین است و این یک فرصت طلایی است که باید قدر آن را دانست.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت و کارکنان HSEE و همچنین کارکنان مجموعه گهرزمین توانسته اند فرهنگ ایمنی را در منطقه حاکم کنند عنوان کرد: تلاش های گسترده شما در پیشگیری از حوادث بسیار موثر بوده است.

 

پوریانی شرکت گهرزمین را جزء شرکت های خوشنام در زمینه های مختلف از جمله حوزه HSEE اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به حجم کاری بالا در مجتمع گهرزمین، موفق به طراحی و استقرار سیستم های ایمنی بر اساس استانداردهای ISO45001 و ISO14001 شده ایم و امید است سیستم های دیگری از جمله مدیریت مصرف انرژی و مدیریت تامین و مواد غذایی نیز توسعه یابند.

 

وی همچنین در ادامه، با تاکید بر طراحی و احداث طرح جامع مجتمع کارگاهی خواستار ارتقاء سطح کیفی و کمی کارکنان و کارگران از جمله محل اسکان، رعایت بهداشت و … شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied