شمانیوز
شما نیوز

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

وبینار روز ملی ازدواج در منطقه آزاد قشم برگزار می شود

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: وبینار روز ملی ازدواج با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و سخنرانی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

وبینار روز ملی ازدواج در منطقه آزاد قشم برگزار می شود

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فرشته سلجوقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: نشست مجازی روز ملی ازدواج از ساعت 10 الی 12:30 روز سه شنبه 31 تیرماه به صورت وبینار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم سخنرانی خواهد کرد؛ ادامه داد: دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، موسوی چلک رییس انجمن مددکاران ایران و فرجی ها حقوقدان و استاد دانشگاه دیگر میهمانان این برنامه هستند.

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برنامه های روز ملی ازدواج یک فعالیت نمادین و یک موج آفرینی است برای برجسته نمودن موضوع ازدواج و پرداختن به ابعاد مختلف آن تا خانواده ها نسبت به این موضوع حساس شوند.

به گفته سلجوقی؛ برای پایداری ساختار ازدواج و کاهش میزان طلاق در جامعه باید عوامل اصلی که منجر به‌ پدید آمدن اختلافات و نهایتا جدایی زوجین می شود را شناسایی کرد و سپس به دنبال راهکاری برای کاهش طلاق بود.

وی تصریح کرد: در این وبینار دکتر فرجی ها، استاد دانشگاه سخنرانی با موضوع «خانواده ترمیمی» خواهد داشت که یکی از موضوعات تازه در حوزه خانواده به حساب می آید، همچنین دکتر موسوی چلک، رییس انجمن مددکاری ایران نیز با موضوع «خانواده در دوران کرونا» برای حاضران در این وبینار سخنرانی خواهد کرد.

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با بیان اینکه حضور در این وبینار برای عموم آزاد و رایگان است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این وبینار می توانند از تارنمای http://webinar.qeshm.ir استفاده کنند، همچنین به شرکت کنندگان در این برنامه گواهی حضور اعطا خواهد شد.

گفتنی است اولین روز از ماه ذی الحجه (یکم مردادماه سال جاری) مصادف با مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س)، در تقویم رسمی ایران روز ازدواج نامگذاری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied