شمانیوز
شما نیوز

بیمه سامان برای هر سهم ۱۰۰ ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه سامان سه شنبه ۳۱ تیر ماه با حضور بیش از ۷۷ درصد صاحبان‌ سهام بیمه سامان برگزار و تقسیم سود ۱۰۰ ریالی به ازای هر سهم تصویب شد.

بیمه سامان برای هر سهم ۱۰۰ ریال سود تقسیم کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در این جلسه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و به صورت آنلاین از وب سایت شرکت پخش شد، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ با اکثریت آرا به تصویب رسید.

 

گزارش هیات مدیره درباره وضعیت شرکت و نیز عملکرد آن در سال گذشته خوانده شد و سپس بازرس و حسابرس قانونی در این جلسه گزارش خود را قرائت کرد.

 

بر این اساس، حق بیمه تولیدی شرکت بیمه سامان در سال ۱۳۹۸ با رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل به ۱۳.۲۲۳ میلیارد ریال رسیده است.شرکت همچنین در این سال یک میلیون و ۵۲۹ هزار پرونده خسارت را بررسی و مبلغ ۶.۰۲۳ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد نشان می دهد.

 

همچنین اعلام شد، میانگین نسبت توانگری شرکت بیمه سامان در شش سال گذشته ۱۲۷ درصد بوده که این نشان از وضعیت با ثبات، قابل اعتماد و اتکا در حوزه مدیریتی این شرکت دارد.

 

در ادامه جلسه مطرح شد که شرکت بیمه سامان طی سال ۱۳۹۹ در راستای مسئولیت اجتماعی خود با همکاری شرکت های گروه مالی سامان، بودجه ای به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال را در زمینه کمک های بلاعوض در نظر بگیرد که مورد تصویت سهامدارن قرار گرفت.

 

این رقم در حوزه اقدام به تاسیس مدارس، ساخت مراکز درمانی در مناطق محروم و زیر ساخت های سکونت کادر پزشکی و درمانی ، تاسیس مراکز فرهنگی و ورزشی و نیز کمک به مناطقی که تحت تاثیر بلایای طبیعی از جمله پاندمی کووید ۱۹ قرار گرفته اند هزینه خواهد شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied