شمانیوز
شما نیوز

دهکده ورزشی در جزایر ناز قشم ایجاد می‌شود

مدیر عامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم گفت: برای تسهیل در تفریحات جوانان و ایمن کردن فضای رانندگی و موتورسواری آنان، محلی در جزایر ناز با هدف ایجاد دهکده ورزشی طراحی شده است.

 دهکده ورزشی در جزایر ناز قشم ایجاد می‌شود

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا مومنی در دیدار کارشناسان و طراحان  پیست کارتینگ(ورزش موتوری با خودروهای چرخ باز) اظهار داشت: در شش ماهه دوم امسال بخشی از این محل برای استفاده آماده می‌شود و تا دو سال آینده قرار است دهکده ورزشی با تمام امکانات در آنجا طراحی و ساخته شود.

 

به گفته وی، اجرای این طرح‌ها بعهده سازمان منطقه آزاد قشم نیست و ما با ایجاد سنگ بنای آن، فرصتی را برای سرمایه‌گذاری در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهیم.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم وجود امکانات و مشوق‌های اقتصادی در دل طرح‌های ورزشی جزیره قشم از جمله جزایر ناز را برای جذب سرمایه‌گذار و اجرایی کردن این طرح‌ها ضروری  دانست و افزود: ایده فعلی سازمان منطقه آزاد قشم در بحث جزایر ناز تجمیع ورزش‌های آبی و هوایی، اتومبیل رانی، موتورسواری و پلاژهای شنا است.

 

 وی ورزش و تفریح‌های سالم را حق طبیعی جوانان قشم دانست و‌گفت: جوانان ساکن قشم و گردشگران و مسافران این جزیره انرژی جوانی و شور و حرارت خود را باید در ورزش‌هایی همانند اتومبیل‌رانی و موتورسواری تخلیه کنند.

 

  قشم مستعد ورزش اتومبیلرانی است

یکی از طراحان پیست کارتینگ هم با تقدیر از تلاش سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه توسعه ورزش، از این جزیره به عنوان یکی از مناطق مستعد برای توسعه ورزش اتومبیل‌رانی کشور نام برد.

 

وی ادامه داد: نباید به اشتباه از این ورزش به عنوان ورزش پولداران یاد کرد بلکه با ایجاد این ورزش مفرح می‌توانیم بستری امن برای رانندگی در کشور و پیشگیری از  قربانی شدن تعداد کثیری از هم وطنان‌مان در جاده‌ها بهره ببریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied