شمانیوز
شما نیوز

آغاز طرح پیش‌فروش دو خودرو از محصولات سایپا + جزئیات

طرح جدید ‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با شیوه مشارکت در تولید با عرضه دو محصول آغاز شد.

آغاز طرح پیش‌فروش دو خودرو از محصولات سایپا + جزئیات

طرح جدید ‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با شیوه مشارکت در تولید با عرضه دو محصول آغاز شد. در این طرح دو محصول ساینا.اس و کوییک.اس با موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه می‌شوند. در این طرح مبلغ علی‌الحساب پیش‌پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای کوییک.اس و ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای ساینا.اس با سود مشارکت ۶ درصد و سود انصراف ۳ درصد در نظر گرفته شده است.

در این طرح محدودیت‌های قبلی نظیر محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی درنظر گرفته شده است.

منتخبان خرید خودرو در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را ندارند.

همچنین متقاضیانی که در خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و منتخب نشده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۵ مردادماه به‌مدت سه‌روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

 
 
منبع : سایپا نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied