شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت:

در پی رزمایش های سایبری آفندی با محوریت محتوا هستیم

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: اصحاب رسانه افسران خط مقدم در رزمایش آفندی نمایش دستاوردها و پتانسیلها و توانمندیهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و در حال حاضر می بایست با اطلاع رسانی دقیق و به موقع از بروز التهاب و اضطراب و نگرانیهای جامعه جلوگیری کنند.

در پی رزمایش های سایبری آفندی با محوریت محتوا هستیم

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا؛ محمد هاشمی در رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت در تبریز افزود: رسانه‌ها ی از جمله مهمترین حامیان حوزه سلامت هستند و اگر اخبار مورد نیاز جامعه را  با  نیرو محرکه صداقت به مردم انتقال دهند، به طور قطع جامعه  در آرامش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه  اقدامات نوین  حوزه بیمه سلامت قابل توجه می باشد ادامه داد: تحقق سازمان الکترونیک  از جمله رویکردهای اصلی این سازمان است و در حال حاضر با اقدامات انجام شده حدود 11 هزار مطب در سطح کشور به صورت الکترونیک نسخه تجویز می‌کنند در حالی که سال گذشته تنها 200 هزار نسخه تجویز می‌شد که تحقق این موضوع موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

 وی همچنین با بیان اینکه  اگر نگاه ما به فضای سایبری همواره پدافند غیر عاملی باشد راه را به اشتباه رفته ایم  اظهار داشت: باید نگاه آفندی محتوایی در فضای سایبری را مکمل رزمایش های پدافندی کنیم  و با خلق ایده های جدید در بیان دستاوردها و مملو کردن فضای سایبر  از اقدامات و دستاوردهای حوزه های فعالیتی خود،  راههای جدید خدمت رسانی را هموار و سهل تر نمائیم.

مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت بیان کرد: در همه حوزه ها بعد  از حدود  ۴۰ و اندی سال از رویش مبارک جمهوری اسلامی  اکنون نوبت ماست که با تلاشهای موثر خود دیگران را به چالش عملکرد بکشیم. به جای پیروی  از افکار کهنه این بار اتفاقات و اندیشه هایی خلق کنیم که دیگران از ما پیروی کنند.

هاشمی گفت: باید این هنر را داشته باشیم که حتی خبر بد را  به صورتی تنظیم و ارایه کنیم که ضمن وارد نشدن خدشه به اصل خبر به عنوان خبر  خوب  انعکاس یابد  و باید چند برابر  اخبار بد و ناگوار، اخبار خوب  به جامعه تزریق کنیم.

مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت گفت: در زمانه‌ای که در فصای سایبری گستره موجود  هر فرد یک رسانه است، تاکید صرف به رزمایش های سایبری به معنایی پیشگیری از تهدید زیرساخت‌ها، کم  فایده است. باید تلطیف واقعی جامعه در روان انسان‌های جامعه صورت گیرد.

وی بیان کرد: اگر فضای مجازی را نبردی نفس گیر در نظر بگیریم دیگر نباید فقط از  "دفاع مقدس" صحبت کنیم و در فضای سایبری امروزه باید "حمله مقدس" و اشاعه و تبلیغ و انتشار دستاوردها و  پتانسیل های ما در تمامی ارکان جمهوری اسلامی ایران باشد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied