شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 2 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز یکشنبه 2 شهریور

اعلام ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰میلیونی مسکن

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰میلیون تومانی مسکن گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا ۱۵ مرداد امسال ۱۳هزار و ۳۹۹ فقره تسهیلات در بافت‌های فرسوده به مرحله امضا رسیده است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qvنام ۸ متهم اصلی پرونده ویلموتس فاش شد

پرونده هشت نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین بر ذمه فدراسیون و خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آن ها به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد. این هشت نفر اعضای هیات رئیسه فدراسیون هستند که در هنگام عقد قرارداد همکاری با ویلموتس سند قرارداد را امضا کرده اند و در حال حاضر به علت انجام اشتباهات متعدد در نوع قرارداد متهم شناخته شده اند. مهدی تاج به عنوان رئیس و حیدر بهاروند، لیلا صوفی‌زاده، محمود اسلامیان، کاظم طالقانی، هدایت ممبینی، محمود شیعی و فریدون اصفهانیان، این هشت نفر هستند. با این حال علی کفاشیان، به علت محرومیت در آن مقطع زمانی از حضور در فوتبال و در نتیجه امضا نکردن این سند به همراه این هشت نفر به دادسرا نمی رود. البته ارسال پرونده این هشت نفر به دادسرا در حالی است که هنوز ایران این فرصت را دارد که با ادله خود در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ورق را برگرداند اما وجود اشتباهات در قرارداد برای سازمان بازرسی مسجل شده است.

 

z1og_fefdjnd3y7qvتصمیمات جدید و مهم در خصوص سهام عدالت

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت از تصمیمات تازه این ستاد در خصوص سهام عدالت خبر داد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv۵۰ درصد فوتی‌های کرونا در پایتخت

ناهید خداکرمی در جریان دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: براساس آمار ارائه شده تا روز گذشته و در شش ماه، در کل تهران 10 هزار و 200 نفر از شهروندان تهرانی جان خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داده‌اند. وی تصریح کرد: همچنین در روز جمعه گذشته شاهد جان باختن بچه‌ای 8 ساله بودیم که اتفاقا پدر و مادر این بچه پزشک بودند لذا از هموطنان می‌خواهیم نسبت به اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و شست‌وشوی دستها براساس پروتکلهای بهداشتی اهمیت بدهند. عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین از شهرداری می‌خواهیم نسبت به اجرای دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی عنایت لازم را داشته باشند و شعار هر خانه یک حسینیه را پیگیری کند. وی در پایان در ارتباط با نصب بیلبوردهای مربوط به بیماری کرونا در پایتخت گفت: سازمان زیباسازی در نصب بیلبوردهای هشدار عملکرد خوبی داشته اما جا داشت در سطح محلات و مناطق نیز در قالب بیلبوردها مسائل بهداشتی را به مردم هشدار می‌داد.
 

z1og_fefdjnd3y7qv

اگر متقاضی وام مسکن هستید، بخوانید + شرایط دریافت

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ میلیون تومانی مسکن، گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا ۱۵ مرداد امسال ۱۳ هزار و ۳۹۹ فقره تسهیلات در بافت های فرسوده به مرحله امضا رسیده است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qvقطبی از دادسرای فرهنگ و رسانه رفت

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) امروز برگزار شد. صبح امروز مورخ ۹۹/۰۶/۰۲ مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) در محل سالن جلسات این دادسرا با حضور نجفی معاون اول دادستان عمومی و انقلاب تهران و جمعی از همکاران اداری و قضایی برگزار شد. نجفی که به نمایندگی از دادستان تهران در این جلسه حضور داشت؛ ضمن معرفی دلفانی به عنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران، از زحمات و تلاش‌های آقای قطبی در دوران تصدی در این دادسرا تقدیر و تشکر و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد. همچنین دلفانی به سوابق و برنامه‌های خود جهت پیشبرد اهداف دستگاه قضایی در پرتو منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست محترم قوه و دادستان تهران اشاره و از زحمات آقای قطبی تشکر کرد. 
 

z1og_fefdjnd3y7qvارزش روز سهام عدالت یکشنبه 2 شهریور

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش با افتی ۱٫۲ درصدی به ۹ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان رسید.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qvنمکی: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم

وزیر بهداشت گفت: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته و شاهد هم‌زمانی کرونا و آنفلوانزا باشیم. در مورد بازگشایی مدارس در کنار وزارت آموزش و پرورش هستیم و ممکن است خانواده‌ها اضطراب داشته باشند. سازمان جهانی بهداشت اخیراً اشاره کرده که کشورها، افزایش بزهکاری‌های اجتماعی و مشکلات ناشی از عدم زیستن دانش آموزان در مدرسه در کنار همدیگر، انزوا و مشکلات زندگی مدرن، عدم تحرک کافی و بهداشت روان را باید در دوران کرونا مدیریت کنند. /تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied