شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژآگهی//

آموزش پست پرو داکشن

بسیاری از تصاویری که از رندر در اینترنت مشاهده می کنید نتیجه رندرگیری در نرم افزارهایی مانند ویری نیست، بلکه نتیجه ساخت و پرداخت رندر در فتوشاپ می باشد. به این پرداخت تصویر در فتوشاپ پست پروداکشن می گویند.

آموزش پست پرو داکشن

بسیاری از تصاویری که از رندر در اینترنت مشاهده می کنید نتیجه رندرگیری در نرم افزارهایی مانند ویری نیست، بلکه نتیجه ساخت و پرداخت رندر در فتوشاپ می باشد. به این پرداخت تصویر در فتوشاپ پست پروداکشن می گویند. رقابت در عرصه ارائه پروژه های معماری بسیار گسترده شده، بنا براین آموزش پست پروداکشن برای هر معمار یا دانشجوی معماری امری اجتناب ناپذیر می باشد. پست پروداکشن رندر نهایی را بسیار طبیعی تر جلوه داده به طوری که به ندرت تفاوت آن را با عکس تشخیص می دهید. همچینین پرداخت جزئیات صحنه مانند آسمان، درختان، پرندگان و به طور کلی تصویر پیش زمینه با پست پروداکشن بسیار سریع تر و مقرون به صرفه تر از رندر گیری در خود نرم افزار انجام می شود.

پست پروداکشن چه کاری برای شما انجام می دهد؟

تنظیمات حرفه ای نور و سایه، پرداختن به جزئیات صحنه، جایگذاری عناصری که طراحی و رندر گیری آن ها در نرم افزار سه بعدی زمان زیادی از شما می گیرد مانند پرسوناژها، درختان، پرندگان، آسمان و غیره، افزودن جلوه های ویژه مانند رعد و برق، آتش، مه و غیره، افزودن آب و هوای مورد نظر خود به صحنه، ساخت متریال و تکسچر و بسیاری از تنظیمات دیگر که باعث می شود نتیجه رندر نهایی شما  هر چه بیشتر واقعی شده و تمام متریال ها کاملا زنده و طبیعی به نظر برسند.

پست پروداکشن تثبیت جایگاه شما در بازار کار

حرفه ای بودن در رندرینگ تنها قابلیتی نیست که شما برای ارائه هر چه بهتر پروژه خود نیاز دارید، بلکه تقلیل کردن هزینه ها از جمله استهلاک سیستم و برق مصرفی از نیازهای شما برای حفظ موقعیت خود در بازار کار به شمار می رود. همچنین سرعت در ارائه پروژه به کارفرما از مهمترین عوامل تثبیت شما در بازار کار است. با یادگیری پست پروداکشن در فتوشاپ که نرم افزاری دو بعدی می باشد علاوه بر اینکه از سیستم خود به صورت بهینه و کم مصرف تر استفاده کرده اید سرعت پرداخت تصویر را نیز بالاتر برده اید. مطمئن باشید کارفرمای شما از اینکه پروژه خود را به موقع تحویل داده اید خوشحال خواهد شد. می توانید خود را برای پروژه بعدی آماده کنید!

 

چرا از پکیج آموزش پست پروداکشن دارک آفیس استفاده کنم؟

آموزش پست پروداکشن و فتوشاپ در معماری از نیازهای اولیه هر معمار به شمار می رود. حتی قبل از یادگیری نرم افزارهای طراحی و سه بعدی. مجموعه دارک آفیس در آموزش این امر مهم شما را تنها نگذاشته و با آموزش های روان و ساده با اساتید کاملا حرفه ای، یادگیری را برای شما بسیار دلپذیر نموده است. در پکیج آموزش پست پروداکشن دارک آفیس شما در قالب یک پروژه کاربردی می آموزید چگونه نورپردازی کنید، چطور تکسچر و متریال ساخته و به طور کلی بیشتر پارامترهای فتوشاپ را برای خلق یک تصویر زیبا خواهید آموخت. در فتوشاپ ده ها روش برای ساختن جزئیات وجود دارد، ولی در این پکیج می آموزید که از چه روش هایی و در کجا استفاده کنید.

 

پکیج آموزش پست پروداکشن ، دارای 22 جلسه و 22 ساعت آموزش غیر حضوری از مبتدی تا پیشرفته را به صورت پروژه محور در اختیار شما قرار می دهد. تاکنون بیش از 400 دانشجو این پکیج را تهیه کرده اند. بعد از تهیه پکیج های آموزشی شما از پشتیبانی نامحدود و 24 ساعته اساتید دارک آفیس برخوردار خواهید شد و با هر بار آپدیت شدن آموزش نیازی به تهیه مجدد پکیج نمی باشد. همچنین ویدئو های رایگان نیز در سایت موجود می باشد که می توانید کیفیت و سبک کار اساتید دارک آفیس را در آن مشاهده نمایید.

 

مجموعه دارک آفیس با داشتن کادری مجرب و اساتید حرفه ای و با توجه به نیاز بازار پکیج آموزشی پست پروداکشن را تهیه کرده اند. این مجموعه با سبک جدید آموزشی که بسیار عامیانه و ساده و به صورت پروژه محورمی باشد و با تهیه بیش از 90 ساعت ویدئو آموزشی توانسته بیش از 4000 نفر را در امر آموزش یاری کرده و به بازار کار معرفی نماید. این مجموعه همچنین آموزش های دیگری در حوزه نرم افزارهای معماری مانند آموزش ویری، آموزش آنریل انجین، آموزش رویت ، آموزش تری دی مکس و آموزش لومیون نیز به شما عزیزان ارائه می نماید.

برای مشاوره با ما می توانید از شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 تا 17 با شماره تلفن 02188784697 و 09123502085تماس گرفته و یا با ایمیل  info@darcoffice.com با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied