شمانیوز
شما نیوز

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی استانهای گلستان و خراسان جنوبی

غلام اکبری مدیر شعبه بیمه معلم در انتخابات ریاست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان خراسان جنوبی با کسب اکثریت آرا برای دو سال دیگر به عنوان رییس باقی ماند.

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی استانهای گلستان و خراسان جنوبی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، غلام اکبری مدیر شعبه بیمه معلم در استان خراسان جنوبی روز سه شنبه با اکثریت آرا به عنوان رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان خراسان جنوبی انتخاب شد.

پیش از این وی ریاست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان خراسان جنوبی را برعهده داشت.

همچنین در این جلسه انتخابات نایب رییس و دبیر استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد که در این جلسه آقای مجید میرزایی مدیر شعبه بیمه البرز  به عنوان نایب رییس و مرتضی حسنی مدیر شعبه بیمه دی به عنوان دبیر شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان خراسان جنوبی انتخاب شد.

همچنین روز سه شنبه انتخابات استان گلستان برای سمت نایب رییس و دبیر شورای هماهنگی شرکت های بیمه این استان نیز برگزار شد.

در این انتخابات محمد تقی یحیائی مدیر شعبه بیمه معلم و محمد کاملی مدیر شعبه بیمه دی به عنوان نایب رییس و دبیر با رای اکثریت اعضا انتخاب شدند.

پیش از این آقایان حیدرنژاد و نبی زاده عنوان نایب رییس و دبیری شورای هماهنگی استان گلستان را برعهده داشتند.

گفتنی است این جلسات در ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور حسن دهگاهی معاون، علی کرمی مدیر اداری و پشتیبانی و محمدمحسن طباخ ها مدیر طرح و برنامه سندیکای بیمه گران ایران و  مدیران شعب شرکتهای بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی در استانهای خراسان جنوبی و گلستان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied