شمانیوز
شما نیوز

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خسارت خانه‌های روستایی آسیب‌دیده از سیل خراسان جنوبی را پرداخت می‌کند

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۸۶هزار واحد مسکونی روستایی استان خراسان جنوبی در برابر حوادث و بلایای طبیعی بیمه‌ کرده است که بر این اساس خسارت وارد شده به خانه سیل‌زدگان اخیر روستاهای این استان با معرفی بانک به بیمه پرداخت می‌شود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خسارت خانه‌های روستایی آسیب‌دیده از سیل خراسان جنوبی را پرداخت می‌کند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بارندگی‌های اخیر منجر به جاری شدن سیل در سطح استان خراسان جنوبی شده و در این بین خسارات مختلفی به زیرساخت‌ها، باغ‌ها و خانه‌های روستایی این استان وارد کرده است.

 

بانک مهر ایران پیش از این و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، خانه‌های روستایی واقع در سه استان از جمله خراسان جنوبی را در برابر حوادث، بیمه کرده است. در این راستا ۵۰۰هزار خانه روستایی واقع شده در سه استان خراسان جنوبی، ایلام و سیستان و بلوچستان بیمه شده‌اند.

 

این خانه‌ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، آتش‌سوزی، صاعقه، طوفان و... بیمه شده‌اند. سقف پوشش بیمه برای خانه‌های آسیب‌دیده ۲۵ میلیون تومان و برای اسباب و وسایل منزل ۵ میلیون تومان است. استانداری خراسان جنوبی ۸۶هزار واحد مسکونی روستایی را به بانک مهر ایران معرفی کرده که همه آن‌ها تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته‌اند که مالک هر یک از آن‌ها که منزلش از سیل اخیر آسیب دیده باشد، مشمول دریافت بیمه حوادث خواهد شد. خانه‌های روستایی آسیب دیده در سیل توسط استانداری معرفی و در صورتی که در فهرست بیمه‌شدگان قرار گرفته باشند، پس از تأیید بانک مهر ایران برای پرداخت به بیمه ارسال می‌شوند.

 

امید که این اقدام بانک مهر ایران مرهم کوچکی بر زخم‌های هموطنان‌مان در استان خراسان جنوبی و راهگشای بخشی از مشکلات ایجاد شده برای آن‌ها باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied