شمانیوز
شما نیوز

تجدید پیمان مسئولین با آرمان راسخ شهدای منطقه آزاد قشم

ویژه برنامه های هفته دولت سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با آیین غبارروبی گلزار شهدای قشم و تجدید میثاق با آرمان شهدا به طور رسمی آغاز شد.

تجدید پیمان مسئولین با آرمان راسخ شهدای منطقه آزاد قشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه امام جمعه شهرستان با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدا و امام(ره) تجدید میثاق نموده و به مقام رفیع آنان ادای احترام کردند.

آیین غبارروبی مزار شهیدان در گلزار شهدای شهر قشم با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد در محل امامزاده سید مظفر (ع) قشم برگزار شد و حاضران در این مراسم به عطرافشانی مزار شهیدان پرداختند و با آرمان های آنان تجدید پیمان کردند.

دکتر مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم  شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت.

2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied