شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز چهارشنبه 12 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز چهارشنبه 12 شهریور

جزئیات افزایش حقوق کارمندان شهرداری و شهردارها

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور جزییات مصوبه هیات وزیران در زمینه افزایش حقوق کارکنان شهرداریها و شهرداران را اعلام کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

توضیحات وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه تاکنون مسلم است این است که هم فدراسیون و هم وزارت ورزش در این زمینه کوتاهی کرده‌اند و ابعاد مختلف مسئله باید بررسی شود. حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: بررسی پرونده ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی با قوت و قدرت در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی دنبال می‌شود؛ منتها هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: متولیان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در کمیسیون حاضر شدند و توضیحات شفاهی نیز دادند که این توضیحات قانع‌کننده نبود. قرار است مستندات مکتوبی در این زمینه ارائه شود و پرونده همچنان ساری و جاری است و شنبه نیز مجدد در کمیسیون جلسه‌ای در مورد سرمربی سابق تیم ملی داریم. او بیان کرد: آنچه تاکنون مسلم است این است که هم فدراسیون و هم وزارت ورزش در این زمینه کوتاهی کرده‌اند و ابعاد مختلف مسئله باید بررسی شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

ارزش روز سهام عدالت چهارشنبه 12 شهریور

ارزش سهام عدالت امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ۹۹ اعلام شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

ردپای حسن رعیت در گرانی خودرو
روزنامه شرق نوشت: عمده قطعات وارداتی در این قالب عبارت است از بلبرینگ‌ها، قطعات سیستم ترمز AB، قطعات EMS، فرمان خودرو، کویل، لنت ترمز، سنسورها، دینام، استارت و‌.... با توجه به خریدی در حدود ۲۵۰ میلیون یورو در واحد PCP در بازه زمانی ۹۵ تا نیمه ۹۸، رقمی بین ۳۸ تا ۵۰ میلیون یورو مازاد پرداختی، عاید شرکت‌های واسطه معرفی‌شده از سوی گروه عظام شده است. گویا حسن رعیت، دوست و همراه بابک زنجانی، در پرونده اختلالات صنعت خودرو نیز نقش داشته است. گزارش تحقیق‌و‌تفحص مجلس دهم از صنعت خودرو نشان می‌دهد گروه عظام به‌عنوان تأمین‌کننده اصلی قطعات ایران‌خودرو، به‌جای تعمیق ساخت داخل قطعات مورد نیاز این شرکت‌ها، آن‌ها را از طریق شرکت‌های واسطه‌ای وارد کرده و بین ۳۸ تا ۵۰ میلیون یورو پول اضافه صرفا برای بسته‌بندی این قطعات در شرکت‌های واسطه‌ای به صنعت خودرو تحمیل کرده که برخی از این شرکت‌های واسطه‌ای متعلق به حسن رعیت هستند؛ متهم خبرسازی که پس از دستگیری، تا مدت‌ها بحث بر سر باغ‌وحش خانگی‌اش و شناسایی ۱۷ قلاده ببر در باغ‌وحش متعلق به او، ادامه داشت.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

خبرجدید درباره حقوق فرهنگیان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نقل و انتقالات اصلی فرهنگیان نهایی شده و در مرحله صدور ابلاغ و کلاس بندی هستیم، گفت: نقل و انتقالات اضطراری نیز در حال انجام است. نقل و انتفال اضطراری از مخل‌ترین موارد در مدیریت منابع انسانی است. لازم است شما در استان ها، مدیریت درستی داشته باشید.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

امکان خرید غیرنقدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ضمن برخورداری از امکان خرید اعتباری، از این پس می‌توانند خرید‌های خود را به صورت اقساطی انجام دهند.

 

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied