شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 13 شهریور

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 13 شهریور

خبرخوش روحانی به مردم برای دو ماه آینده

رئیس‌جمهوری گفت: ۳۰ میلیون نفر از جمعیت ایران در ۲ ماه آینده دیگر پولی را برای مصرف برق خود پرداخت نمی‌کنند و تا زمانی که کم مصرف هستند، برق آنان رایگان خواهد بود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

ترامپ رسما شمشیر را از رو بست/ بدهی ۶۰ میلیون دلاری سازمان جهانی بهداشت را نمی‌دهیم!

یک روز پس از آنکه آمریکا اعلام کرد که در طرح سازمان جهانی بهداشت برای تولید و توزیع واکسن کرونا مشارکت نخواهد کرد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که بدهی بیش از ۶۰ میلیون دلاری خود به سازمان جهانی بهداشت را پرداخت نخواهد کرد. ترامپ در اظهارات روز گذشته خود تصریح کرد که قصد دارد این مبلغ ۶۰ میلیون دلار را برای کاستن از بخشی از تعهداتی که به دیگر نهاد‌های سازمان ملل دارد، صرف کند. تصمیم ترامپ برای امتناع از پرداخت موظفی ۶۲ میلیون دلاری به سازمان جهانی بهداشت، در حقیقت بخشی از تصمیم ترامپ برای خروج از سازمان جهانی به داشت محسوب می‌شود. /فارس

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

تغییرات جدید در نحوه پرداخت یارانه‌ها + جزئیات

هیات وزیران آیین‌نامه اجرایی موضوع منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها را اصلاح کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

ضربه غافلگیرکننده سپاه پاسداران به افراد مسلح

حسین درویشی فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:پاسداران گمنام امام زمان (عج) ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس دونفر از افراد مسلح را در این شهر دستگیر کردند. با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در شامگاه دوازدهم شهریورماه دو فرد مسلح که از ایرانشهر و از مسیر بندرجاسک وارد بندرعباس شده بودند، بلافاصله توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.از افراد مذکور سلاح و مقادیری فشنگ جنگی و سایر اقلام کشف و ضبط و به مراجع ذیصلاح قضایی تحویل داده شدند.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

نحوه بازگشایی مدارس از 15 شهریور + جزئیات

نحوه بازگشایی مدارس از روز 15 شهریور اعلام شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

صدا و سیما: ­استعفای ظریف تایید نمی‌شود

طبق قرائن ­استعفای وزیر امور خارجه کشورمان تایید نمی‌شود. درخبری دیگر اینکه ظریف روز دوشنبه ۱۷ شهریور در تهران میزبان ایگنازیو کاسیس، وزیر امور خارجه سوییس و هیئت همراه وی خواهد بود.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

ارزش روز سهام عدالت پنجشنبه 13 شهریور

ارزش سهام عدالت امروز پنج شنبه ۱۳ شهریور ۹۹ اعلام شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

نوبخت: امکان فروش یک قطره نفت هم وجود ندارد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: شدیدترین مرحله تحریم نفت در برابر غذا بود اما الان در شرایطی هستیم که این بی‌انصاف‌ها و دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند و اگر هم به فروش می رسد امکان تبادل مالی نباشد.نوبخت افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان «جهش تولید»، بخش تولید ملی را بی‌توجه به تحریم‌ها جهش می‌دهیم. محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای توسعه و برنامه ریزی همدان بیان کرد: همه به ویژه رهبر معظم انقلاب می‌دانند که در سال سختی پیش رو داریم و باید به دشمن پیام برسانم هر چه عرصه را سخت تر کند ما مقاوم و فعال تر به جهانیان نشان می هیم که ایران را در اوج تحریم ها ظالمانه اداره می کنیم.وی اضافه کرد: شدیدترین مرحله تحریم نفت در برابر غذا بود اما الان در شرایطی هستیم که این بی‌انصاف‌ها و دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند و اگر هم به فروش می رسد امکان تبادل مالی نباشد.رییس برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: هرچند این تحریم‌ها برای دیگر کشورها کارساز است، اما ملت ایران با کارنامه هشت سال دفاع مقدس و با قدرت و بزرگی، آنها را پشت سر می گذارد.نوبخت گفت: برنامه‌ای دولت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بود مبنی بر داشتن برنامه یکساله برای تکمیل طرح‌های در دست اجرا است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied