شمانیوز
شما نیوز

مجمع عمومی بیمه ملت آنلاین برگزار می‌شود

سهامداران حقیقی شرکت بیمه ملت برای شرکت در مجمع به صورت آنلاین، بدون نیاز به ثبت‌نام و با استفاده از لینک http://www.roka-co.com/majma وارد شوند.

مجمع عمومی بیمه ملت آنلاین برگزار می‌شود

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه ملت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ با حداقل نفرات برگزار خواهد شد و سهامداران شرکت بیمه ملت می‌توانند به‌صورت مجازی و آنلاین و از طریق لینک http://www.roka-co.com/majma در این مجمع حضور یابند.

بر اساس این گزارش، سهامداران با وارد کردن کد ملی و کد بورسی خود می‌توانند برای حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت که ساعت 10 صبح روز 16 شهریور، به صورت آنلاین برگزار می‌شود اقدام کنند.

گفتنی است؛ دستور جلسه این مجمع، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸، انتخاب اکچوئر رسمی، حسابرس و بازرس قانونی، روزنامه کثیرالانتشار و سایر مواردی است که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و به موجب ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع عمومی صرفا با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهام‌داران و به منظور رعایت بهداشت و سلامت سهامداران، مشاهده جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت از طریق لینک http://www.roka-co.com/majma به صورت آنلاین امکان‌پذیر است و سهامداران حقیقی می‌توانند به‌صورت پخش زنده مجمع را دنبال کنند.

 

2

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied