شمانیوز
شما نیوز

دیدنی های نگین خلیج؛ این هتل های کیش کمتر از 15 دقیقه با آنها فاصله دارند

کیش به القاب بسیاری شهره است؛ از جزیره آب و آفتاب تا نگین خلیج فارس. با وجود دیدنی های بیشمار و متنوعی که در این جزیره وجود دارد، تعجبی هم ندارد. در کنار یا نزدیکی تمام این جاذبه های رنگ به رنگ هم هتل های متعددی سر برآورده اند. هتل های کیش چه لوکس و پنج ستاره باشند و چه دوستاره و ارزان در سراسر کیش پراکنده هستند. در این مطلب جااینجاس بر آن است تا پس از معرفی مهم ترین دیدنی های کیش به شما از نزدیک ترین هتل ها به آنها بگوید. پس با ما همراه شوید.

 

کیش به القاب بسیاری شهره است؛ از جزیره آب و آفتاب تا نگین خلیج فارس. با وجود دیدنی های بیشمار و متنوعی که در این جزیره وجود دارد، تعجبی هم ندارد. در کنار یا نزدیکی تمام این جاذبه های رنگ به رنگ هم هتل های متعددی سر برآورده اند. هتل های کیش چه لوکس و پنج ستاره باشند و چه دوستاره و ارزان در سراسر کیش پراکنده هستند. در این مطلب جااینجاس بر آن است تا پس از معرفی مهم ترین دیدنی های کیش به شما از نزدیک ترین هتل ها به آنها بگوید. پس با ما همراه شوید.

 

شهر باستانی حریره؛ شهری به لطافت حریر

 

حریره با قدمتی 800 ساله به راستی یک شهر باستانی است که از دوره ساسانیان بر جای مانده است. هر چند آنچه امروز از این شهر قدیمی مانده تنها بقایایی از آن است؛ اما معماری و سبزی و لطافت شهر به قوت خود باقی است. لطافتی که گذشتگان را بر آن داشته بود تا نام حریره یا به مانند حریر را بر آن بنهند. حریره در دوره های مختلف تاریخی گاه مورد توجه و گاهی نیز مورد بی مهری بوده است، اما امروز با کارگاه های صنعتی، مساجد، خانه های اعیانی و حمام خود در شمال جزیره میزبان مهمانان است.

 

قق

 

اگر به دنبال نزدیک ترین هتل کیش به این شهر دیدنی می گردید، ما هتل خاتم را به شما پیشنهاد می کنیم. یک هتل دوستاره که تنها در 5 دقیقه و از مسیر شهرک کرانه شما را به حریره می رساند. این هتل برای آنهایی که در جستجوی هتل ارزان در کیش هستند، نیز گزینه مناسبی است. دو هتل دیگر که پس از خاتم فاصله اندکی با این شهر باستانی دارند، عبارتند از هتل گلدیس که تنها در 6 دقیقه و از طریق بلوار ایران به حریره می رسد و دیگر هتل فانوس که از مسیر همان کرانه، فقط 7 دقیقه از شهر فاصله دارد. گلدیس سه ستاره و فانوس هم دوستاره است.

 

شهر زیر زمینی کاریز؛ شگفتی در عمق زمین

 

کاریز یادگار روزهای بسیار دور و درازی است که در عمق زمین جای گرفته است؛ 2500 سال پیش و در عمق 16 متری زمین. همین برای دیدار از شهر کافیست. در کاریز اما چیزهای فوق العاده جالبی خواهید دید که به قرن ها پیش برمی گردند؛ از فسیل هایی با عمر 500 میلیون ساله تا سقف هایی که از صدف و مرجان های دریایی پوشیده شده اند. ضمن اینکه کاریز سبک زندگی مردمان گذشته این سرزمین را به خوبی پیش چشمان شما ترسیم می کند؛ تصفیه خانه های آب و چاه های کاریز نشان از تلاش انسان دیروز برای بقا دارند.

 

نزدیک ترین هتل به کاریز، خاتم است که در بالا هم از آن نام بردیم. این هتل تنها در 4 دقیقه و از طریق بلوار میرمهنا به کاریز می رسد. هتل فانوس دوستاره نیز دیگر هتل نزدیک به این شهر زیرزمینی است که 5 دقیقه با آن فاصله دارد. اما اگر قصد اقامت در یکی از هتل های ساحلی کیش را دارید که فاصله چندانی هم با کاریز ندارد، هتل ترنج را انتخاب کنید. این هتل 5 ستاره در مدت 8 دقیقه از طریق میرمهنا به شهر کاریز می رسد.

 

کشتی یونانی؛ کشتی به گل ِنشسته

 

جنوب غربی جزیره و خیابان غروب، تصویرگر غروب و افول یک کشتی است که زمانی شکوهی برای خود داشته است. کشتی یونانی بیش از 50 سال پیش در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته و تلاش ها برای بیرون آوردن آن نیز بی نتیجه بوده است. حالا این کشتی به گل نشسته محملی شده برای تفریح و تماشای غروب زیبای آفتاب. خیلی ها بعد از ثبت عکس های بیشمار از این کشتی به سراغ شترسواری و اسب سواری در ساحل می روند یا در پارک ساحلی به رکاب زدن می پردازند.

 

غعغ

 

نزدیک ترین هتل جزیره به این کشتی، هتل پنج ستاره ترنج است که تنها در مدت 10 دقیقه و از طریق خیابان جهان به کشتی می رسد. البته اگر می خواهید هزینه کمتری بابت اقامت در کیش بپردازید، هتل فانوس که 12 دقیقه(از مسیر بزرگراه خلیج فارس) و هتل خاتم که 13 دقیقه(بزرگراه خلیج فارس) تا این کشتی یونانی فاصله دارند؛ گزینه های مطلوبی به شمار می روند.

 

این مطالب را حتما بخوانید:

6 تا از هتل های کیش که مسافران عاشق آنها هستند

گشتی در یکی از هتل های پنج ستاره نزدیک به ساحل کیش

10 تا از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه بین المللی کیش

 

دلفیناریوم و باغ پرندگان؛ تماشای زیبایی

 

اگر به تماشای هنرنمایی حیوانات باهوش دریایی، پرندگان منحصر به فرد و گیاهان رنگ به رنگ علاقه دارید؛ دلفیناریوم و باغ پرندگان کیش را از دست ندهید. در این فضای وسیع شما می توانید دلفین ها، شیرهای دریایی و پنگوئن های بازیگوش را ببینید، مسحور پرندگان زیبایی مانند طوطی ها، لک لک ها و قوها شوید و گیاهانی را از نزدیک به نظاره بنشینید که هرگز نامشان را هم نشنیده اید؛ گیاهانی مثل آکاسیا و بنجامین.

 

برای اینکه در نزدیک ترین فاصله به این دو جاذبه اقامت کنید، باید به سراغ هتل سیمرغ بروید. یک هتل سه ستاره با قیمت های مقرون به صرفه که با عبور از خیابان جهان، در 4 دقیقه از آن به باغ پرندگان می رسید. البته سیمرغ تنها هتل نزدیک به دلفیناریوم نیست. هتل مارینا پارک با 5 دقیقه و هتل شباویز با 6 دقیقه از دیگر هتل هایی هستند که از طریق خیابان جهان شما را به این پارک می رسانند. اگر قیمت هتل در کیش برایتان مهم نیست، مارینا پارک 5 ستاره تجربه یک اقامت لوکس را به شما می دهد. اما اگر اقامت ارزان مدنظرتان است، هتل دوستاره شباویز مناسب شما است.

 

مرکز غواصی کیش؛ هیجان آبی

 

برای عاشقان تفریحات آبی اینجا بهترین مکان است. مرکز غواصی کیش امکان تجربه انواع و اقسام تفریح ها را در دل یا روی آب های آبی خلیج به شما می دهد. غواصی تفریحی و گشت و گذار در دنیای زیر آب و اسکوتر زیردریایی از جمله فعالیت های مهیجی هستند که می توانید در عمق آب تجربه کنید. جت اسکی، اسکی روی آب، پاراسل و تیوب بادی بنانا هم کارهایی هستند که روی آب شما را به اوج هیجان می رسانند.

 

دنبال نزدیک ترین هتل به مرکز غواصی کیش می گردید؟ خوب باید به شما بگوییم که هتل شایان؛ یک هتل پنج ستاره و لوکس؛ تنها 2 دقیقه با این مرکز فاصله دارد. برای رسیدن به مرکز باید از خیابان فردوسی عبور کنید. هتل لوتوس سه ستاره و هتل فلامینگو چهارستاره هم تنها 3 دقیقه از مرکز غواصی دور هستند. هر دوی این هتل از مسیر بلوار ساحل به مرکز غواصی می رسند.

 

اسکله تفریحی؛ همسایه هتل های کیش

 

مطلب دیدنی های نگین خلیج؛ این هتل های کیش کمتر از 15 دقیقه با آنها فاصله دارند را با اسکله تفریحی کیش به پایان می بریم.  اسکله تفریحی با عرشه چوبی اش که قدم زدن را دلنشین تر می کند، ایده آل ترین جا برای تماشای مرغ های دریایی و رقص ماهی ها است. صحنه ای که آدم را یاد فیلم ها می اندازد. البته در این اسکله می توانید تفریحات دیگری را هم تجربه کنید؛ از قایق سواری روی قایق هایی که کف شان شیشه ای است تا غواصی زیر آب و جت اسکی روی آب. شاید جالب باشد بدانید که برای خیلی ها تماشای موج های آب هم لطف خاصی دارد.

 

خوشبختانه بیشتر هتل های جزیره فاصله چندانی با اسکله ندارند. اما از این میان هتل رُیان قائم تنها 2 دقیقه از مسیر بلوار ساحل با اسکله تفریحی فاصله دارد. هتل آنا سه ستاره و هتل آرامش هم 3 دقیقه بیشتر از این اسکله دور نیستند. البته همانطور که گفتیم بیشتر هتل های جزیره از جمله هتل گامبرون، لوتوس و فلامینگو هم تنها 3 دقیقه با اسکله فاصله دارند.

 

مطالب مفید دیگر:

در سوئیت های این هتل چشم در چشم ساحل کیش می شوید

کدام هتل های کیش بهترین استخرها را دارند؟

راهنمای جامع رزرو هتل در کیش؛ 3 نکته مهم که باید بدانید

 

بهترین زمان رزرو هتل کیش چه موقع است؟

 

با توجه به هوای گرم و شرجی جزیره، سفر به آن در روزها و ماه های گرم سال چندان خوشایند نخواهد بود. به نظر می رسد بهتر است تا  شروع سرما کمی صبر کنید. از اواخر پاییز تا اوائل اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به این جزیره زیبا هستند.

 

بهترین هتل های کیش کدام ها هستند؟

 

هتل پنج ستاره ترنج، هتل داریوش، هتل مارینا پارک، هتل داریوش، هتل پارمیس، هتل تعطیلات و هتل سارا در زمره بهترین هتل های این جزیره قرار دارند.

 

ارزان ترین هتل های کیش کدام ها هستند؟

 

 هتل آفتاب شرق، هتل آبادگران، هتل پانیذ، هتل خاتم، هتل گلدیس، هتل ققنوس و هتل تماشا را می توان از جمله هتل هایی دانست که می توانید در آنها اقامت اقتصادی را تجربه کنید.

 

رزرو هتل کیش در جااینجاس

 

همه چیز را درباره دیدنی ها و رزرو هتل در کیش به شما گفتیم . حالا وقت آن رسیده که یک سایت معتبر را برای رزرو هتل خود انتخاب کنید. سایتی که علاوه بر امکانات پیشرفته جستجو، اطلاعات کاملی هم در مورد هتل ها در اختیار شما قرار دهد. ما در جااینجاس هتل ها را به صورت کامل به شما معرفی کرده ایم تا شما بتوانید با چشمانی باز دست به انتخاب بزنید. برای مثال آوردن نظرات کاربران در مورد هر هتل به شما امکان می دهد تا از تجربه اقامتی مسافران دیگر آگاه شوید؛ تجربه های مثبت و منفی ای که برای شما انعکاس داده می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied