شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی/

خدمات پس از فروش شرکت تولیدی بازرگانی آروا

با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات مختلف از آخرین و به روزترین امکانات و فن آوری های جدید در محصولاتشان ، رقابت و تمایز میان برندهای مختلف در نحوه ارائه ، تنوع و کیفیت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریانشان می باشد .

خدمات پس از فروش شرکت تولیدی بازرگانی آروا

 

با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات مختلف از آخرین و به روزترین امکانات و فن آوری های جدید در محصولاتشان ، رقابت و تمایز میان برندهای مختلف در نحوه ارائه ، تنوع و کیفیت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریانشان می باشد .

 

یکی از مهمترین مسائل و دغدغه های مدیران ارشد شرکت آروا ، مشتری مداری و حمایت از مشتریان می باشد به نحوی که مصرف کننده  بدون نگرانی و با فراغ بال محصولات شرکت را تهیه کند و مطمئن باشد در صورت لزوم شرکت آروا به تعهدات خود پایبند می باشد و خدمات مناسب پس از فروش به آنها ارائه می کند.

 

واحد خدمات پس از فروش شرکت آروا با استفاده از دانش و مهارت بالای تکنسین های خود و با بکارگیری آخرین متد ها و تجهیزات روز،  تعمیرات و خدمت رسانی به خانواده بزرگ آروا را در اسرع وقت و با دقت و کیفیت بالا در دستور کار خود قرار داده است .

 

درتهران خدمات شرکت بمنظور حفظ کیفیت و نظارت دقیق بر آن فقط در دفتر مرکزی شرکت واقع در قلب بازار و مرکز اصلی ابزار فروشان پایتخت صورت می پذیرد .

 

تنوع در تولیدات شرکت تولیدی بازرگانی آروا

 

image_c3ab3b85ee2b1804d0c383287a215a9bb33f706f

 

تنوع بالا در تولید دستگاه های جوش اینورتر در آمپراژ مختلف با کار بردهای متفاوت یکی از نقاط قوت شرکت آروا می باشد و بمنظور ایجاد قدرت انتخاب و مقایسه به مشتریان ، اینورترهای جوشکاری در مدل ها و کلاسهای خانگی نیمه صنعتی و صنعتی تولید می گردد.

 

در جدول زیر به صورت اختصار به معرفی اینورتر های آروا پرداخته شده است :

 

مدل

نام

نوع مصرف

الکترود مصرفی

2117

160 C

خانگی

2.5

2116

160

نیمه صنعتی

2.5 , 3

2114

180

نیمه صنعتی

3

2103

200 TURBO

نیمه صنعتی

4

2160

200 DIGITAL PLUS

نیمه صنعتی

4

2113

200 ECONOMIC

صنعتی

4

2111

200

صنعتی

4 , 5

2101

215

صنعتی

5

2102

220 IGBT

صنعتی

5

2115

250

صنعتی

5

2119

315

صنعتی

5

 

با توجه به تنوع و کیفیت بالای اینورترهای آروا و بررسی میزان خرابی های گزارش شده توسط نمایندگان شهرستان و آمار موجود در دفتر مرکزی و جمع بندی آنها ، شرکت به این نتیجه رسید که با نظر به میزان کم برگشت محصولات نسبت به میزان تولید شده که نشان از کیفیت بالای محصولات داشته گارانتی محصولات اینورتر شرکت را از 24 ماه به 30 ماه بدون قید و شرط افزایش دهد. همچنین گارانتی کارواش های خانگی آروا 15 ماه و گارانتی ابزار برقی آروا 12 ماه می باشد.

 

در صنعت ابزار آروا اولین شرکت ارائه دهنده 30 ماه گارانتی بی قید و شرط می باشد و هنوز هیچ یک از رقبا نتوانسته اند به این مهم دست یابند که این نشان از اعتماد شرکت به کیفیت محصولات خود می باشد.

 

از سوی دیگر شرکت با در اختیار داشتن تکنسین های بسیار مجرب و کار آزموده توانایی تعمیر انواع دستگاه های اینورتر موجود در بازار با هر برندی اعم از داخلی و خارجی ، دستگاه های زیر پودری ، تیگ ، میگ ، CO2 و انواع دستگاه های تخصصی را دارا می باشد و طراحی بردهای PCB در شرکت آروا صورت می پذیرد .از نکات دیگر قابل توجه و تامل ، بانک قطعات یدکی شرکت آروا می باشد که با در دست داشتن یکی از کاملترین مجموعه قطعات یدکی ، مجموعه کاملی از قطعات اینورتر و ابزارآلات برقی را در اختیار دارد که علاوه بر نیاز شرکت می تواند ، احتیاجات برندهای دیگر موجود در بازار را هم مرتفع کند.

 

خبر بسیار خوب برای مصرف کنندگان راه اندازی سایت فروش قطعات شرکت می باشد که با امکانات بسیار جدید و متنوع بزودی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت و قادر خواهند بود قطعات مورد نظر خود را برای انواع دستگاه ها براحتی از شرکت آروا تهیه کنند .

 

برگزاری مداوم کارگاه های آموزشی برای نمایندگان شهرهای مختلف و ارتقای سطح علمی و عملی آنها از دیگر فعالیتهای واحد خدمات مشتریان شرکت آروا می باشد که باعث رضایت خاطر هموطنان ساکن خارج از پایتخت می باشد.

 

خدمات پس از فروش در دفتر مرکزی ( تهران ) :

 

در تهران در صورتیکه دستگاه در زمان گارانتی دچار مشکلی شود پیک رایگان شرکت دستگاه های معیوب را در محل مورد نظر مشتری از وی تحویل می گیرد و در اسرع وقت اقدامات لازم بروی دستگاه انجام می پذیرد و مجددا توسط پیک رایگان به مشتری تحویل می گردد .

 

این فرآیند در اسرع وقت و در 24 ساعت انجام می پذیرد . در مورد اینورترهای جوشکاری اگر تعمیر بیش از 24 ساعت طول بکشد به مشتری دستگاه جایگزین ارائه می گردد تا خللی در کار ایجاد نشود .

 

در مورد دستگاه های غیر گارانتی مشتریان با مراجعه حضوری به شرکت یا ارسال دستگاه به دفتر مرکزی از خدمات واحد خدمات مشتریان شرکت آروا بهرمند می گردند.

 

خدمات پس از فروش در شهرستان ها :

 

در شهرستان ها مشتریان با مراجعه به نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت آروا در سراسر کشور از خدمات شرکت برخوردار می شوند .

خبر بسیار خوب و خدمت جدید خدمات مشتریان آروا برای مشتریانش راه اندازی پیک رایگان در هفت شهر بزرگ کشور می باشد که در آینده بسیار نزدیک راه اندازی می شود و درحال حاضر آخرین مراحل آماده سازی بستر های لازم در حال اجرا می باشد .

 

ارائه خدمات در شهرستان ها حد اکثر 48 ساعته انجام می گیرد و ارسال قطعات لازم برای رفع عیوب دستگاه های معیوب برای نمایندگان شهرستان در اسرع وقت و از طریق تیپاکس صورت می گیرد .

 

لازم بذکر است که شرکت آروا همواره در حال برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت محصولات و کیفیت و تنوع ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم می باشد و مدیران ارشد این شرکت همواره بر مشتری مداری ، حفظ حقوق مصرف کننده و کسب رضایت مشتری تاکید می کنند .

 

در حال حاضر واحد رسیدگی به شکایات شرکت آروا هر گونه انتقاد و شکایت مطرح شده توسط نمایندگان ، ویزیتورها و از همه مهم تر مشتریان عزیز در فضای مجازی ، بصورت تلفنی ، کتبی ، و صندوق انتقادات و پیشنهادات را با دقت بررسی و در اسرع وقت به آنها رسیدگی می کنند و تا رسیدن به نتیجه مطلوب که همان کسب رضایت مشتری می باشد تلاش می نماید.

مشتری می تواند مطمئن باشد شکایت یا انتقاد او شنیده و بررسی می گردد و پاسخ مناسب به آنها داده می شود .

 

این گوشه ای از تلاش و هدف خانواده آروا می باشد که هدف آنها ایجاد اشتغال برای جوانان ایران عزیز و تولید کالای با کیفیت ایرانی و ارائه خدمات پس از فروش مناسب و استاندارد به هموطنان گرامی می باشد .

 

مجموع عوامل ذکر شده در این مطلب باعث گردیده که ما با افتخار اعلام کنیم :

 

با شما آقای اینورتر شدیم

 

این یک ادعا نیست .

( با شما آقای اینورتر شدیم ) یعنی:

  • تولید بزرگترین خانواده اینورتر های جوشکاری با توانایی و کارائی مختلف .
  • دراختیار داشتن بانک بزرگ قطعات و تامین قطعات مورد نیاز مشتریان برای انواع دستگاه ها .
  • تعمیر انواع دستگاه های اینورتر جوشکاری ، تیگ ، میگ ، CO2 و دستگاه های زیر پودری موجود در بازار .
  • طراحی انواع بردهای الکترونیکی در شرکت آروا .
  • احترام به مشتری و رعایت حقوق آنها و ارائه کیفیت بالای خدمات و سعی در ارائه خدمات جدید و بروز به آن ها.

 

 چون شما لایق بهترین ها هستید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شرکت تولیدی بازرگانی آروا به 

 

کانال تلگرام      telegram.me/arvatoolsco

اینستاگرام                                   arvatools

سایت                       www.arvatools.com

مراجعه کنید و یا با شماره 61672  تماس حاصل کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied