شمانیوز
شما نیوز

افزایش حق‌العمل فروش جایگاه‌داران سوخت توسط دولت

سخنگوی دولت گفت: امروز دولت تصمیم گرفت از ابتدای سال ۱۳۹۹ حق العمل فروش هر لیتر بنزین و نفت گاز را به ترتیب ۱۲۵۰ ریال و ۷۰۰ ریال تعیین کند.

افزایش حق‌العمل فروش جایگاه‌داران سوخت توسط دولت

علی ربیعی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدتی بود که جایگاه‌داران درخواست داشتند دریافتی‌شان افزایش پیدا کند و ناراضی بودند. امروز دولت تصمیم گرفت از ابتدای سال ۱۳۹۹ حق العمل فروش هر لیتر بنزین و نفت گاز را به ترتیب ۱,۲۵۰ ریال و ۷۰۰ ریال تعیین کند. این افزایش قطعاً تأثیری در دریافتی جایگاه داران خواهد داشت.

ربیعی افزود: دولت تصمیم گرفت نحوه تأمین این پول از محل منابع دولتی پرداخت شود و به هیچ وجه تأثیری در قیمت بنزین و گازوئیل نداشته باشد.

وی افزود: درخواستی هم عشایر ما در استان اردبیل داشتند و سال‌ها این مساله محل منازعه و نگرانی بود. خصوصی سازی در منطقه دشت مغان صورت گرفته بود و آنهایی که به صورت عرفی در آنجا کار می‌کردند، نگرانی‌هایی داشتند. امروز دولت تصمیم گرفت ۴ هزار و ۲۶۲ هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان را از اراضی شرکت تفکیک و به وزارت جهاد منتقل شود و از طریق وزارت جهاد کشاورزی به عشایر و بهره برداران عرفی منطقه با همکاری استانداری اردبیل واگذار شد.

 

منبع : مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied