شمانیوز
شما نیوز

تقدیر مدیر عامل پترول از مدیریت و کارکنان پتروشیمی ارومیه

رسئل اشرف زاده مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ( پترول) به جهت بهره برداری از واحد سولفات پتاسیم پتروشیمی از مدیریت و کارکنان پتروشیمی ارومیه تقدیر و قدردانی کرد.

 تقدیر مدیر عامل پترول از مدیریت و کارکنان پتروشیمی ارومیه

به گزارش شمانیوز به نقل از پترونیوز؛ در متن این لوح آمده است :

      توسعه و پیشرفت همه جانبه این دیار، مرهون تلاش گسترده، غیور مردانی است که با اتکال به ذات لایزال حضرت احدیت و به مصداق آیه شریفه "وَأَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَی" برای سربلندی و سازندگی ایران اسلامی بی منت، خویش را ارزانی داشته¬اند و برای نیل به اقتصادی پویا، توسعه  پایدار و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با بهره¬مندی از منویات مقام عظمای ولایت، قدم های راسخ خویش را به مصداق "خواستن توانستن است" بر بیگانگان به منصه ظهور رساندند.

راه اندازی و بهره برداری واحد تولید سولفات پتاسیم شرکت پتروشیمی ارومیه با هدف تکمیل زنجیره ارزش، ممانعت از خام فروشی، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه محصولات متنوع و استراتژیک، دست آوردی ارزشمند از " اقتصاد مقاومتی" در سال "جهش تولید" است. بی شک این مهم ثمره ای است از همدلی، ایثار، حسن تدبیر و تلاش مجدانه جنابعالی و همکاران محترم  آن شرکت که چون چراغی فرا روی زندگی و فردای ما خواهد بود که " بقیه الله خیر لکم". 

اینجانب و خانواده معزز شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (پترول) به مصداق حدیث شریف مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ از اقدامات شایسته آن برادر گرامی، مدیران و همکاران محترم شرکت پتروشیمی ارومیه، قدردانی نموده، سعادت و بهروزی و توفیق روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نماییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied