شمانیوز
شما نیوز

فجر انرژی در مسیر توانمندی سازی شرکت های بومی

شبانپور رییس واحد تصفیه پساب و ایستگاه گاز شرکت فجر انرژی خلیج فارس از توانمند سازی یک شرکت بومی استان خوزستان در همکاری با فجر انرژی خلیج فارس و در راستای کاهش هزینه ها خبر داد.

فجر انرژی در مسیر توانمندی سازی شرکت های بومی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس؛ مهدی شبانپور در این باره اظهار کرد: یکی از وظایف شرکت فجر انرژی خلیج فارس فیلتراسیون و کاهش فشار گاز ارسال شده از سوی سازمان منطقه ویژه برای فجر و برخی از شرکت های منطقه است؛ فجر انرژی با تکیه به توان داخلی یک شرکت بومی استان خوزستان توانسته تا 40 درصد در هزینه های فیلتراسیون این ایستگاه گاز صرفه جویی کند.

وی با اشاره به شرکت پتروصنعت پارسیان خزر خرمشهر افزود: از مزایای همکاری با این شرکت می توان به دسترس بودن و کاهش هزینه ها، پشتیبانی سریعتر و بهتر و برطرف کردن مشکلات فیلترهای ایستگاه گاز اشاره کرد. ما در سال گذشته 8 عدد از فیلتر های خود را در اختیار شرکت پتروصنعت پارسیان خزر که در خرمشهر واقع شده قرار دادیم و این شرکت با هزینه خود به بررسی این فیلتر ها و برطرف کردن دو مشکل آنها پرداخت.

مسئول راهبری ایستگاه گاز فجر با اشاره به اینکه  شرکت پتروصنعت پارسیان خزر جلسات متعددی با کارشناسان فجر برگزار کرده است؛ بیان کرد: این شرکت بومی با تقویت حلقه داخلی این فیلتر ها و تعویض جنس نشیمنگاه (SEAT) آن مشکل این فیلترها را برطرف کرد؛ ما همچنین با مذاکره با ارسال کننده گاز به این نتیجه رسیدیم که آلودگی گاز را کمتر کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر آلودگی گاز دریافتی این شرکت افزایش یافته است، گفت: کارشناسان فجر در سال های اخیر با توجه به آلودگی گاز دریافتی ما، در هنگام تعویض فیلتر ها با خرابی آنها مواجه شدند؛ خرابی این فیلتر ها عمدتا به صورتی بوده که نشیمنگاه (SEAT) آنها از بین رفته و این فیلتر ها در روند فیلتراسیون فشرده می‌شدند.

شبانپور در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان فجر انرژی با نماینده شرکت فروشنده و با نظارت بازرسی و کارشناسان مکانیک خود به علت یابی این خرابی ها و اقدام برای رفع آنها پرداختند که در نتیجه با همکاری این شرکت، هم هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش چشمگیری یافته و هم به کیفیت عملیات تولید کمک نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied