شمانیوز
شما نیوز

معرفی مهندس میری به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان

با حضور مهندس یافتیان ، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، مهندس بیدخام مشاور مدیر عامل و مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل و دکتر ظریفی آزاد مشاور و مدیر کل دفتر مدیر عامل از زحمات مهندس همایون دلجویی قدردانی و مهندس "مروتعلی میری سیاهی" به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد.

معرفی مهندس میری به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، مهندس یافتیان با اشاره به تغییرات در ساختار سازمانی شرکت ، آن را مهترین عامل پیشرفت و توسعه دانست و افزود : بهره گیری از تجارب و دانش مدیریتی ، سازمان را به سوی تعالی و پیشرفت هدایت می کند.

 

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه افزود : مهم و ضروری است که مدیران مناطق مخابرات در تعامل با مسئولین استانی و با هماهنگی شرکت مخابرات ایران اقدام نمایند . 

 

مهندس یافتیان با اشاره به تاکید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، اظهار داشت : همانگونه که مدیر عامل این شرکت موکداً دستور داده اند ، بهره گیری از توان داخلی و بهره مندی از دستاوردهای داخلی اولویت کار همه ارگان شرکت باشد و تاکید مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخل باید سرلوحه ی فعالیتهایمان باشد.

 

در ادامه این مراسم مهندس دلجویی ، سرپرست مخابرات منطقه زنجان ضمن قدردانی از اعتماد مدیران شرکت مخابرات ایران گفت : خوشبختانه در طول ۱۵ ماه تصدی مسئولیت سرپرستی مخابرات منطقه زنجان شاهد همدلی و همکاری خوبی در این استان بودم و با یکدلی و همراهی، ارتباطات پایدار در استان زنجان برقرار بود.

 

مهندس میری ، سرپرست جدید مخابرات منطقه زنجان نیز با قدردانی از اعتماد مدیران شرکت مخابرات ایران اظهار داشت : خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را با مسئولیت بیشتر فراهم نمود تا دین خود را ادا نمایم.

 

وی با تشکر از فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط مدیران قبلی تصریح کرد : اکنون که مخابرات منطقه زنجان جایگاه و رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص داده است، مرهون تلاش های مدیران گذشته هستیم و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

 

لازم به ذکر است مهندس میری پیشتر به عنوان مدیر دفتر مدیر مخابرات منطقه زنجان مشغول فعالیت بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied