شمانیوز
شما نیوز

رییس کل بیمه مرکزی در مجمع سالیانه بیمه ایران:

بیمه ایران پشتوانه صنعت بیمه کشور است

بیمه ایران رقیب شرکت های بیمه ای نیست و در واقع پشنوانه ای مطمئن برای صنعت بیمه کشور به شمار می رود.

بیمه ایران پشتوانه صنعت بیمه کشور است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در مجمع سالیانه شرکت بیمه ایران سخن می گفت ضمن ابراز امیدواری برای تحقق تحولات جدی تری در حوزه افزایش ظرفیت بیمه ای و مباحث توسعه ای بیمه ایران اظهار داشت: شرکت بزرگ بیمه ایران با نوآوری و بهره گیری از توان فنی و حرفه ای می تواند در سطح منطقه به عنوان یک الگو مطرح شود.

  رییس شورای عالی بیمه از چابک سازی، هوشمندسازی و نوگرایی در طراحی محصولات به عنوان مولفه های اصلی توسعه ای در صنعت بیمه یاد کرد و افزود: پایین آوردن ضریب خسارت و افزایش سرمایه و همچنین سطح توانگری مالی سه ماموریت اساسی هیات مدیره شرکت های بیمه ای به شمار می رود.

  وی سرمایه گذاری های ارزشمند بیمه ایران را نوعی پشتوانه سازی دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه های صنعت بیمه علاوه بر خاصیت نقدشوندگی سریع و آسان باید به گونه ای صورت بگیرد که منافع شرکت ها در بلندمدت حفظ شود.

  رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه ایران به عنوان پشتوانه صنعت بیمه در کشور نام برد و تصریح کرد: در هر نقطه ای که ریسک های بلاتکلیف و خارج از تعهد شرکت های بیمه ای وجود داشته باشد بیمه ایران ورود خواهد کرد تا هیچ ریسکی فاقد پوشش نباشد.

  گفتنی است در این مجمع گزارش تفصیلی از عملکرد یکساله شرکت سهامی بیمه ایران و گزارش حسابرسی این شرکت از سوی محمد رضایی "مدیرعامل این شرکت "در حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر اعضای مجمع ارائه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied