شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی قیمت خودرو در مهرماه

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می‌گوید: پیش‌بینی ما برای نیمه مهر ماه این است چنانچه قرار باشد قیمت دلار افزایش یابد قیمت خودروهای داخلی و خارجی گران خواهد شد. اکنون قیمت سانتافه مدل ۲۰۱۸ دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

پیش بینی قیمت خودرو در مهرماه

روند صعودی قیمت دلار قیمت خودروهای خارجی را به شکل بی‌سابقه‌ای گران کرده است. تحلیلگران بازار معتقدند چنانچه دلار ارزان نشود قیمت خودروهای ایرانی و خارجی هم ارزان نخواهد شد.

در همین حال دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از افزایش بی‌سابقه قیمت خودروهای خارجی خبر داد و گفت: با افزایش سرسام‌آور قیمت دلار قیمت خودروهای خارجی و داخلی به شکل بی‌سابقه‌ای گران شده است. با توجه به سیر افزایشی قیمت دلار قیمت خودروهایی خارجی و داخلی مجدد گران خواهد شد؛ چرا که با دلار 28 هزار تومانی خودروسازان مدعی هستند که در حالت زیان‌ قرار دارند.

مهدی دادفر افزود: پیش‌بینی ما برای نیمه مهر ماه این است چنانچه قرار باشد قیمت دلار افزایش یابد قیمت خودروهای داخلی و خارجی گران خواهد شد. اکنون قیمت سانتافه مدل 2018 دو میلیارد و 300 میلیون تومان است. تویوتا راوفور با قیمت یک میلیارد و 900 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. تویوتا پریوس نیز با قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان معامله شده است. سوناتا نیز با قیمت یک میلیارد و 400 میلیون تومان فروخته شده است.

او اضافه کرد: خودروهای خارجی با قیمت دلار 40 هزار تومانی خرید و فروش می‌شود. متاسفانه بازار فعلی کالاها بازارگردان ندارد و تمام فرآیندها به شکل ناصحیحی اجرا می‌شود.

 

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied