شمانیوز
شما نیوز

پیام تسلیت مشاور رییس جمهور در پی شهادت «سردار حمید خدادی»

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی شهادت «سردار حمید خدادی» برادر بزرگوار «محمد خدادی» معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مشاور رییس جمهور در پی شهادت «سردار حمید خدادی»

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در پیام تسلیت «مرتضی بانک» آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدقین

شهادت برادر گرانقدرتان جانباز دوران دفاع مقدس سردار علی(حمید) خدادی، را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، جنابعالی، خانواده محترم و همرزمان مقتدرش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از صمیم قلب تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

عروج ابدی و همزمانی شهادتش با هفته دفاع مقدس که برای ما یادآور یکی از حماسه های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است حکایت از تپیدن قلبش برای پیوستن به یاران شهیدش و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی دارد که به حق چشم ملتی به راه او و فرزندان از جان گذشته وطن است.

یقینا خاطره شجاعت و ایثارگری های این سردار رشید اسلام در جریده تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد بود برای روح بزرگوارش رحمت و مغفرت و برای جنابعالی و خانواده معزز صبر و اجر مسالت میدارم. خداوندمتعال با آقای شهیدان، امام حسین(ع) محشور گرداند، انشاء الله.  

مرتضی بانک

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied