شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش مدیرعامل شرکت صنایع تهویه پارس در روزهای کرونایی

جزیره کیش به دستگاه ضدعفونی کننده با اشعه UV پنهان مجهز می شود

مدیرعامل شرکت صنایع تهویه پارس سعید با اشاره به رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده با اشعه UV پنهان و گاز اوزون، یکی از مهمترین دستاوردهای شرکت صنایع تهویه پارس سعید را طراحی دستگاه ضدعفونی کننده برای نابودی ویروس کرونا عنوان کرد و گفت:‌ این دستگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی قابلیت نابودی ویروس کرونا را دارد.

جزیره کیش به دستگاه ضدعفونی کننده با اشعه UV پنهان مجهز می شود

به گزارش شمانیوز به نقل از شما و اقتصاد؛ امیر سعید مالکی مدیرعامل شرکت صنایع تهویه پارس سعید در آیین رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده با اشعه UV پنهان و گاز اوزون گفت: این جلسه در راستای معرفی محصولات شرکت صنایع تهویه پارس سعید برای ارائه اطلاعات مفید به منظور در اختیار قراردادن بهترین محصول به تولیدکنندگان این صنعت برگزار شده است.

 

وی با بیان این مطلب که شرکت پارس سعید از سال ۱۳۷۵ به ثبت رسید و در حوزه تولید سیستم های سیالاتی فعالیت خود را ادامه داد، افزود: این شرکت بی نظیرترین فن های سانتریفیوژهای تکوارد ایتالیایی با توجه به تمامی استانداردهای جهانی در خاورمیانه را تولید می کند.

 

مالکی یکی از مهمترین دستاوردهای شرکت صنایع تهویه پارس سعید را طراحی دستگاه ضدعفونی کننده برای نابودی ویروس کرونا عنوان کرد و بیان داشت: نمونه این دستگاه در آمریکا به قیمت ۴ هزار و ۷۵۰ دلار عرضه می‌شود که مشابه ایرانی در بازار ندارد، به همین دلیل پس از ۶ تا ۷ ماه انجام آزمایشات دقیق و کسب مجوزهای لازم تولید این دستگاه اخذ شد و اکنون در بازار آماده عرضه است.

 

وی مهم‌ترین تقاضای تولیدکنندگان را در شرایط حاضر حمایت عنوان کرد و افزود: در چنین شرایطی انتظار است در راستای تحقق حمایت از کالای ایرانی شرایط مساوی و برابر میان تولید کنندگان و واردکنندگان ایجاد شود.

 

مدیرعامل شرکت صنایع تهویه پارس سعید در ادامه صحبت های خود به تشریح عملکرد دستگاه اس ای پی برای نابودی ویروس های کرونا پرداخت و ادامه داد: این دستگاه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی قابلیت نابودی ویروس کرونا را دارد و عملکرد آن طی دو هفته گذشته توسط آزمایشات دانشگاه تهران به اثبات رسید.

 

وی در همین رابطه تصریح کرد: نحوه کارکرد این دستگاه به این شکل است که توسط برق تغذیه شده و فیلترهای آن به مدت ۳ تا ۶ ماه قابل استفاده هستند و هیچ ماده ضدعفونی کننده در آن استفاده نمی‌شود و با وجود استفاده از اشعه uv پنهان و تولید گاز اوزون در این دستگاه ضد عفونی کننده حد گازهای تولید شده از استاندارد جهانی بسیار پایین تر بوده و ضرری برای موجودات خونگرم نخواهد داشت.

 

مالکی با اعلام اینکه این دستگاه علیرغم نوسانات قیمت ارز بدون تغییر ۶ میلیون ۲۰۷ هزار تومان به فروش می رسد خاطرنشان کرد: این دستگاه نسبت به گیت های ضد عفونی کننده که اغلب از غلظت ppm هفت دهم برخوردار هستند بدون ایجاد حساسیت پوستی و ریزش مو با استفاده از اشعه پنهان یوبی و گاز استاندارد اوزون ویروس زدایی می کند.

 

مدیرعامل شرکت صنایع تهویه پارس سعید در پایان تاکید کرد: امید است مسئولان در کنار حمایت از تولیدکنندگان داخلی، محدودیت های لازم را برای جلوگیری از واردات دستگاه هایی با کیفیت پایین اعمال کنند تا در ادامه شاهد رونق تولید داخل و حمایت حداکثری از کالای ایرانی توسط مردم باشیم

 

 

  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied