شمانیوز
شما نیوز

مدیریت دارایی آگاه بستر امن سرمایه گذاری

این روزها نُقل بسیاری از محافل، مجامع و دورهمی های ایرانی، بحث و تبادل نظر راجع به وضعیت بازار سرمایه، رشد شاخص بورس و نیز آینده روشن سرمایه گذاری در این بازار است.

مدیریت دارایی آگاه بستر امن سرمایه گذاری

آگاه پرس– این روزها نُقل بسیاری از محافل، مجامع و دورهمی های ایرانی، بحث و تبادل نظر راجع به وضعیت بازار سرمایه، رشد شاخص بورس و نیز آینده روشن سرمایه گذاری در این بازار است.

شما نیز یا جزو آن دسته از افرادی هستید که به این بازار ورود کرده اید و هم اکنون نگران ریزش بازار در تمامی نمادها و کاهش ارزش سرمایه خود هستید، یا اینکه در گیرودار تصمیم گیری برای ثبت نام، دریافت کد بورسی و ورود بخشی یا تمام سرمایه خود به این دنیای جذّاب و پرهیجان هستید.

در هر صورت، پیشنهاد می گردد برای کاهش نگرانی و افزایش امید خود نسبت به آینده بازار بورس در ایران، ادامه این مطلب را به دقت مطالعه فرمایید.

«سبدگردانی اختصاصی» یکی از روش‌های غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس است. در این روش، مدیران متخصص و مجرب سرمایه گذاری متناسب با درجه ریسک‌پذیری و اهداف مالی هر شخص، اقدام به تشکیل سبدی از دارایی‌های مالی متنوع برای مدیریت سرمایه افراد می‌کنند.

در حال حاضر «شرکت سبدگردان آگاه» به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه آگاه با بهره‌مندی از مدیران سرمایه گذاری مجرب و با سابقه بیش از ۱۲ سال مدیریت دارایی در بازار سرمایه، همچنان آماده مدیریت دارایی شما در بازار سرمایه است. مدیریت دارایی آگاه در طول ۱۲ سال گذشته با کسب بیش از ۴۰ هزار درصد بازدهی، همواره پُربازده‌ترین بستر سرمایه‌گذاری در ایران بوده است. این شرکت با اولویت حفظ امنیت سرمایه افراد، آمادگی پذیرش مدیریت سرمایه شما سرمایه‌گذاران ارجمند را دارد.

شایان ذکر است که حداقل سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری در سبدگردانی اختصاصی آگاه، مبلغ ۷ میلیارد تومان است. اگر دارای این میزان سرمایه نیستید، جای هیچ نگرانی نیست؛ چرا که می‌توانید سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه را تجربه کنید.

 

سؤالات و ابهامات خود در خصوص سبدگردانی اختصاصی آگاه را می‌توانید با مشاوران سبدگردانی آگاه در میان بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied