شمانیوز
شما نیوز

گشایش اولین انبار پسته بادامی در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی صدور اطلاعیه ای از گشایش اولین انبار پسته خشک طبیعی خندان بادامی جهت انجام معاملات گواهی سپرده کالایی از دوشنبه ۱۴ مهرماه جاری خبر داد.

گشایش اولین انبار پسته بادامی در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا

به گزارش شمانیوز به نقل از کالاخبر؛ در این اطلاعیه آمده است از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹.۰۷.۱۴ انبار محصول پسته بادامی شرکت زرین زعفران مشرق زمین فعال شده و معاملات نماد گواهی سپرده کالایی پسته کالایی ۳۰-۲۸مه ولات۰۰۰۸(پ)(پست۰۰۰۸پ۰۹) مربوط به این انبار، در بورس کالا آغاز خواهد شد.

براساس اطلاعیه منتشره، محصول تحویلی به انبار می بایست پسته خشک طبیعی خندان بادامی تولید سال ۱۳۹۹ باشد و انبار، محصول تولیدی سال های گذشته را پذیرش نخواهد کرد.

مقدار هر گواهی سپرده کالایی ۱ کیلوگرم است و جهت تحویل گرفتن کالا از انبار لازم است حداقل به میزان ۱۰۰ کیلوگرم گواهی سپرده کالایی توسط مالک ارایه گردد. در صورت مالکیت کمتر از این مقدار، لازم است گواهی سپرده لازم تا وزن مذکور توسط فرد متقاضی تحویل، در بازار معاملات گواهی سپرده پسته در بورس کالا خریداری گردد. تحویل محصول مازاد بر میزان ذکر شده نیز براساس مضربی از ۵۰ کیلوگرم صورت می گردد.

طبق این اطلاعیه سررسید انبار ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ بوده و آخرین روز معاملاتی نماد ایجاد شده ۱۹ آبان ماه سال آینده است و پس از آن معاملات برای فرایند تحویل و تسویه حساب با انبار متوقف خواهد شد.

اطلاعات مربوط به سفارش ها و قیمت های معاملاتی در بخش "بورس کالا" قسمت "گواهی سپرده" در سایت www.tsetmc.com  برای عموم قابل مشاهده است.

همچنین جزییات شرایط عرضه، معامله، انبارداری و تحویل پسته خشک طبیعی خندان بادامی نیز در لینک زیر آمده است:

http://www.imereport.ir/d/2020/09/30/0/22333.pdf

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied