شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از انبار مرکزی

مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک دی از انبار مرکزی این بانک در استان البرز بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از انبار مرکزی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در این بازدید ضمن قدردانی از   خدمات ارزشمند کارکنان انبار مرکزی گفت: حوزه پشتیبانی، نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارد و باید با تامین نیاز واحدهای ستادی و شعب در کوتاه ترین زمان به چابکی هر چه بیشتر بانک کمک کند.

وی با بیان این که حوزه پشتیبانی و انبار مرکزی بانک عملکرد مطلوبی دارد، افزود: پشتیبانی مناسب از واحدها موجب سرعت بخشیدن به فعالیت ها و افزایش بهره وری می شود که تمامی این اقدامات جلب حداکثری رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و انتظار می رود که کارکنان واحد پشتیبانی به ویژه انبار مرکزی با سرلوحه قرار دادن نظم و مسئولیت پذیری نقش خود را در تحقق اهداف سازمانی بجا آورند.

همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از محل جانمایی مرکز پشتیبان داده بازدید و با توجه به اهمیت این مرکز، دستور تسریع راه اندازی آن را صادر کردند.

گفتنی است، در این بازدید نصرت الله شهبازی، رییس هیئت مدیره، فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره،محمدعلی بخشی زاده، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، علیرضا بابایی، سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و جواد افتخاری رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی، مدیرعامل را همراهی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied