شمانیوز
شما نیوز

نام نویسی کلاس‌های خصوصی آنلاین موسسه زبان کیش آغاز شد

موسسه علوم و فنون کیش در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا میان اقشار مختلف جامعه، کلاس‌های خصوصی آنلاین آموزش زبان‌های خارجی را برگزار می کند.

نام نویسی کلاس‌های خصوصی آنلاین موسسه زبان کیش آغاز شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش در این خصوص گفت: بدلیل موانع موجود در مسیر آموزش حضوری در پی شیوع ویروس کرونا و در عین حال ضرورت استمرار امر آموزش و یادگیری به خصوص در حوزه زبان‌های خارجی که مباحث آن فرار است، موسسه علوم و فنون کیش تصمیم گرفت تا خدمات آموزشی خود را با در نظر گرفتن شرایط موجود به صورت آنلاین ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: این موسسه بیش از ۳۰ سال به طور مستمر در حوزه آموزش های زبان‌های خارجی فعالیت می کند و از ابتدای سال جاری، کلاس‌های آنلاین دو ترم بهار و پاییز را با ظرفیت محدود و استاندارد با موفقیت برگزار نموده و ترم پاییز نیز در حال برگزاری است. علاوه بر کلاس‌های عمومی، با توجه به نیازسنجی‌ها و درخواست‌های متعدد؛ تصمیم گرفته شد تا کلاس‌های آنلاینی نیز به صورت خصوصی، با در نظر گرفتن زمان دلخواه زبان آموز برگزار شود.

وی افزود: مزیت دیگر کلاس‌های خصوصی موسسه زبان کیش این است که اساتید مجرب مجموعه، جهت تدریس خصوصی آنلاین، مطابق با پلتفرم، نرم‌افزار و یا اپلیکیشنی که متقاضی یادگیری زبان با آن راحتتر می‌باشد به تدریس آنلاین می‌پردازند.

توفیقی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه اساتید، متقاضیان یادگیری زبان‌های خارجی و دست اندر کاران عرصه آموزش گفت: در حال حاضر درخواست شرکت در کلاس‌های آنلاین خصوصی از وبسایت موسسه علوم و فنون کیش به نشانی www.kish-ist.net در دسترس است و تمام متقاضیان می‌توانند هرگونه پرسش و پیشنهادی را با واحد ارتباط با مشتریان موسسه به شماره ۰۲۱۴۱۵۹۲۲۲۲ در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied