شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل چادرملو:

با تمام توان برای رفع مشکلات جانبازان سرافراز درخدمت این قشر ایثارگر هستیم

مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو صبح امروز پس از دیدار و گفت و گو با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان اردکان ، بر مزار شهید گمنام حضور یافت و با قرائت فاتحه،نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

 با تمام توان برای رفع مشکلات جانبازان سرافراز درخدمت این قشر ایثارگر هستیم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت چادرملو؛ مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو صبح امروز پس از دیدار و گفت و گو با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان اردکان ، بر مزار شهید گمنام حضور یافت و با قرائت  فاتحه،نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.    

   وی سپس در دیدار با جمعی از جانبازان سرافراز این شهرستان گفت: خدمت به خانواده شهدای گرانقدر و جانبازان ایثارگر تکلیفی است بر دوش احاد جامعه، ما نباید فراموش کنیم هر آنچه را که داریم مدیون این عزیزان هستیم و من وظیفه خود میدانم با جان و دل و با تمام وجود در خدمت این قشر فداکار باشم.  

 در این دیدار نمایندگان جانبازان ضمن تقدیر از حمایت‌های مهندس تقی زاده از جانبازان و خانواده شهدا به بیان برخی مسائل و مشکلات خود پرداختند و مدیر عامل چادرملو نیز برای رفع برخی از مشکلات آنها، قول مساعدت داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied