شمانیوز
شما نیوز

آغاز پایش رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی منطقه آزاد قشم

طرح پایش رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و پایش سلامت کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی کارخانه های منطقه آزاد قشم آغاز شد.

آغاز پایش رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی منطقه آزاد قشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی این سازمان در راستای اجرای مصوبه جلسه 36 ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به عنوان ناظر عالی پروتکل های بهداشتی شرکت ها و کارخانه های تحت پوشش منطقه آزاد قشم، مسئولیت مستقیم این پایش ها را برعهده دارد.

بر همین اساس تیم های بازرسی مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم با هماهنگی نیروهای مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان فعالیت خود را با هدف غربالگری و پایش وضعیت سلامت کارگران، کارخانه ها و واحدهای تولیدی در این منطقه آغاز کردند.

با برنامه ریزی صورت گرفته تیم های بازرسی برای اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی از روز یکشنبه (27 مهرماه) فعال شده اند و همچنین ‌به شرکت ها و واحدهای تولیدی نیز تاکید شده برای پیشگیری از بیماری اقدامات پیشگیرانه خود را تقویت و تشدید کنند.

در این بازدیدهای سرزده غربالگری کارکنان در بدو ورود به محل کارخانه او ممانعت از ورود افراد مشکوک به علائم حاد تنفسی (بیماری کرونا ویروس) به محل کارخانه و همچنین رعایت مقررات بهداشت فردی برای کلیه کارکنان بویژه کارکنان مرتبط با سالن های تولید، بسته بندی و انبارش مواد اولیه و محصول به طور جدی و سختگیرانه مورد پایش قرار می گیرد.

لازم به ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا، براساس شیوه نامه های مبارزه با کرونا، رعایت اصول بهداشتی و محیط زیستی توسط واحد‌های صنعتی و تولیدی اجباری بوده و استفاده از ماسک و ضد عفونی کردن محیط و سطوح الزامی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied