شمانیوز
شما نیوز

ارزش روز سهام عدالت سه شنبه 29 مهر

ارزش روز سهام عدالت سه شنبه 29 مهر اعلام شد.

ارزش روز سهام عدالت سه شنبه 29 مهر

در پایان معاملات امروز بورس، سهامداران  سهام عدالت  در ۱۱ استان که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند نسبت به معامله سهامشان اقدام کنند. این ۱۱ استان شامل خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قم، یزد، ایلام، بوشهر، اردبیل، مرکزی، کرمانشاه، گلستان و زنجان است. شاخص کل بورس روز گذشته ۵۱ هزار واحد افت کرد و نماد اکثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ذکر شده امروز منفی بودند و  سهام عدالت  در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قم، ایلام، مرکزی، کرمانشاه و گلستان افت کرد. اما سوال مهم سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند این است که چطور  سهام عدالت  وارد پرتفوی افراد می‌شود؟

محمود حسنلو، مدیر فنی  سهام عدالت  در این خصوص گفت: نماد‌های شرکت سرمایه‌گذاری استانی که در حال حاضر قابل معامله کرده‌اند سهامدارنی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند برای این که دارایی خود را مشاهده و معامله کنند باید در پنل آنلاین تغییر کارگزار ناظر را انتخاب کنند تا دارایی سهام عدالتشان وارد پرتفوی‌شان می‌شود.

همچنین برگه  سهام عدالت  ۵۳۲ هزار تومانی در پایان معاملات روز گذشته حدود چهار درصد افت کرد و به رقم ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

 

 

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied