شمانیوز
شما نیوز

دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت خبرداد:

تغییر استراتژی فروش و حرکت به سمت خرده‌فروشی

با توجه به تاثیر برنامه‌های توسعه‌ای بیمه ملت بر عملکرد این شرکت، با دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت در خصوص اهداف و برنامه‌های جاری شرکت به گفت‌وگو نشستیم که در پی می‌خوانید:

تغییر استراتژی فروش و حرکت به سمت خرده‌فروشی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به تغییر استراتژی‌ها و اهداف بلندمدت‌ شرکت با توجه به تغییرات در چیدمان بالادستی نمودار سازمانی گفت: بر مبنای سیاست‌گذاری‌های هیات‌مدیره، پیگیری مطالبات و کنترل جدی هزینه‌ها را به عنوان راهبردهای اصلی شرکت دنبال کردیم.

وی پرتفوی شرکت را در شش ماهه نخست سال‌جاری 1100 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: موفق شدیم فراتر از اهداف‌مان عمل کنیم و در ۶ ماه، بیش از۸۰درصد پرتفوی 1400 میلیارد تومانی سال گذشته را محقق کنیم.

دکتر دلفراز در همین باره توضیح داد: تغییر استراتژی فروش و حرکت به سمت خرده‌فروشی و همچنین تقویت و توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش از عوامل مهم و اثرگذار در کسب پرتفوی شرکت بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت استراتژی شفافیت مالی و وصول مطالبات بیان کرد: در ۶‌ماه نخست امسال توانستیم در مجموع ۲۲۲میلیارد تومان از مطالبات این شرکت وصول شد.

مدیرعامل بیمه ملت افزایش 85 درصدی نسبت توانگری مالی نسبت به سال گذشته را مدنظر قرار داد و افزود: بیمه ملت با نسبت توانگری مالی ۲۷۹درصد، علاوه بر حفظ توانگری مالی خود در سطح یک شرکت‌های بیمه طی ۹ سال متوالی، تنها شرکت بیمه در صنعت است که موفق شده رکورد تثبیت نسبت توانگری مالی بالای ۲۰۰درصد را از آن خود کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در شرکت بیمه ملت توانسته‌ایم سود پیش‌بینی شده ۱۰۰ درصد سال گذشته را در ۶‌ماه نخست امسال محقق کنیم.

دلفراز، رشد ۲۴۰ درصدی در صدور بیمه‌های کشتی به نسبت ۶ماه ابتدایی سال ۹۸ را از جمله موفقیت‌های بیمه ملت در این رشته بیمه‌ای دانست و گفت: این مهم، نشان از تحقق ۴۳۴درصدی بودجه تعیین شده این رشته در بیمه ملت دارد.

وی در خصوص رشته بیمه‌های زندگی نیز تشریح کرد: رشد ۴۲ درصدی حق‌بیمه وصولی و رشد حدود ۳۰ درصدی تعداد بیمه‌نامه‌های صادره رشته زندگی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، با وجود شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی موجبات تحقق ۱۰۷ درصدی بودجه تعیین شده برای ۶‌ماه نخست امسال برای بیمه ملت را فراهم کرده است.

مدیرعامل بیمه ملت در پایان سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب این شرکت در نیمه نخست سال‌جاری خبر داد: یکی از برنامه‌های بیمه ملت افزایش سرمایه شرکت است که در حال حاضر در مراحل تجدید ارزیابی بوده و امیدواریم تا قبل از پایان سال این هدف عملیاتی شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied