شمانیوز
شما نیوز

نخستین دوره آموزش تغذیه و مکمل های کاربردی در ورزش پرورش اندام به میزبانی قشم برگزار شد

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افزون بر 60 نفر از ورزشکاران و مربیان بدنسازی قشم، با شرکت در نخستین دوره آموزش تغذیه و مکمل های کاربردی، با اصول صحیح تغذیه و استفاده مکمل ها و شیوه های علمی تمرین در ورزش پرورش اندام آشنا شدند.

نخستین دوره آموزش تغذیه و مکمل های کاربردی در ورزش پرورش اندام به میزبانی قشم برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با اعلام این مطلب افزود: در این دوره که در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد، یک مدرس فدراسیون پرورش اندام کشور و یک استاد و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام، آخرین یافته های علمی و تجربی خود را درخصوص تغذیه و مکمل های کاربردی در ورزش پرورش اندام و شیوه های تمرین این ورزش، برای شرکت کنندگان مطرح کردند.

براساس این گزارش در این دوره مباحثی از قبیل «تغذیه و مصرف مکمل قبل و بعد از تمرین»، «بهترین غذا‌ها برای قبل و بعد از تمرین»، «نوع مکمل های قابل مصرف در حین تمرین» و «فاصله خوردن غذا درقبل یا بعد از تمرین برای افزایش حجم عضلات» از سوی مدرسان تدریس شد.  

گفتنی است، دکتر  محمد جعفری مدرس فدراسیون پرورش اندام کشور و محسن قرآن نویس استاد و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام، کار تدریس این مباحث را در این دوره بعهده داشتند.

 

  • 2
  • 2M0A1802
  • 2M0A1872
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied