شمانیوز
شما نیوز

کودلکو مصمم برای دستیابی به اهداف 2020

مدیرعامل شرکت معدنکاری مس دولتی شیلیایی کودلکو با اشاره به این‌که همه‌گیری ویروس کرونا در حال حاضر با نرخ پایین ابتلا تحت کنترل است گفت: این شرکت با ظرفیت کامل مشغول عملیات است و قصد دارد به اهداف تولید 2020 خود دست یابد.

کودلکو مصمم برای دستیابی به اهداف 2020

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، همه گیری کووید 19 در ماه مارس شیلی را مورد اصابت قرار داد و کودلکو، بزرگترین تولید‌کننده مس جهان، را وادار به کاهش شدید نیروی کار، تعدیل شیفت‌های کاری و توقف پروژه‌های توسعه کرد. حال پس از چندماه کنترل‌های سفت و سخت برای جلوگیری از شیوع کرونا «اکتاویو آرانه دا» مدیرعامل کودلکو در مراسم رونمایی از یک وسیله نقلیه الکتریکی خطاب به گزارشگران گفت: «وضعیت تولید ما 100 درصد عادی ست و ما انتظار داریم تا پایان سال به تمامی اهداف تولید خود دست یابیم.»

بر اساس این گزارش،‌ برقی کردن ناوگان حمل و نقل معادن بخشی از تلاش کودلکو در سال‌های آینده برای افزایش بهره‌وری است. «آرانه دا» در این زمینه گفت: «ما بویژه در معدنکاری زیر زمینی پیش‌بینی می کنیم که در آینده، حد اکثر تا 2030، اکثریت تجهیزات تولید را برقی کرده باشیم.»

تولید کودلکو در نیمه نخست 2020، حتی با وجود اینکه این شرکت تصمیماتی را برای مهار ویروس در عملیات‌های بزرگ شامل ال تن ینته به اجرا در آورد، 4.7 درصد افزایش یافت.

منبع: ماینینگ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied