شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

انگشتر مردانه فیروزه اصل نیشابور

انگشتر مردانه فیروزه اصل نیشابور در دنیا طرفداران بسیاری دارد. انگشتر های دارای نگین فیروزه نیشابور از بهترین نوع و گران‌ترین انگشتر های فیروزه می‌باشند که محبوبیت بیشتری نسبت به انگشتر فیروزه کرمان و انگشتر فیروزه دامغان دارند. فیروزه سنگ دوستی، آرامش و صلح است و شما را در برابر انرژی‌های منفی محافظت می‌کند، این سنگ برای آسان شدن کارها و رونق کسب‌وکار بسیار تاثیرگذار است.

انگشتر مردانه فیروزه اصل نیشابور

انگشتر مردانه فیروزه اصل نیشابور

 

انگشتر مردانه فیروزه اصل نیشابور در دنیا طرفداران بسیاری دارد. انگشتر های دارای نگین فیروزه نیشابور از بهترین نوع و گران‌ترین انگشتر های فیروزه می‌باشند که محبوبیت بیشتری نسبت به انگشتر فیروزه کرمان و انگشتر فیروزه دامغان دارند. فیروزه سنگ دوستی، آرامش و صلح است و شما را در برابر انرژی‌های منفی محافظت می‌کند، این سنگ برای آسان شدن کارها و رونق کسب‌وکار بسیار تاثیرگذار است.

 

انگشتر فیروزه نیشابور اصل، شادی و نشاط را به ارمغان می‌آورد. جزو بهترین هدایا برای عزیزانمان می‌باشد که هم بسیار چشمگیر است و هم نشانی از ثروت و خاک ایران عزیزمان است. سنگ فیروزه نیشابور از معدن تا نگین روی انگشتر مردانه و زنانه، آویز و دستبند مراحلی را طی می‌کند. رنگ آبی، نشانه اصالت و اشرافی بودن است که در تمام دنیا این سنگ شناخته شده و معروف است.

 

انگشتر مردانه فیروزه نیشابور اصل

انگشتر مردانه فیروزه نیشابور اصل

 

 

انواع انگشتر مردانه فیروزه نیشابوری

 

بر اساس شکل ظاهری، دو نوع انگشتر فیروزه نیشابور عجمی و شجری موجود می باشد. نگین فیروزه بعضی از این انگشتر ها دارای رگه هایی هستند که آنها را فیروزه شجری نامگذاری می کنند. ولی برخی دیگر کاملا صاف و یکدست می باشند که روی سطح آن ها هیچ رگه و ناخالصی به صورت نقطه و لکه هایی دیده نمی شود، عرب ها این نوع فیروزه را عجمی می نامند. در ادامه در مورد تفاوت قیمت انگشتر فیروزه شجری و عجمی توضیحاتی را ارائه می دهیم.

 

تفاوت قیمت انگشتر فیروزه عجمی و شجری

 

انگشتر فیروزه عجمی

 

انگشتر فیروزه عجمی یا همان نوع پاک و صافی که بدون رگه است و در بین عرب ها طرفداران بسیاری دارد اما برای ایرانی ها و دیگر کشورها نوع رگه دار یا صاف فرقی چندانی ندارد و از انگشتر های فیروزه رگه دار که در بازار به اسم انگشتر فیروزه عنکبوتی یا اسپایدر نیز شناخته می شود، مورد استقبال قرار می گیرد. آنچه که برای خریداران بسیار حائز اهمیت می باشد رنگ نگین فیروزه انگشتر می باشد.

 

انگشتر فیروزه شجری

 

آنچه در اغلب نگین فیروزه انگشترها وجود دارد، وجود رگه یا شجرهای سیاه یا قهوهای رنگ برجسته می باشد که مربوط به سنگ مادر تشکیل دهنده آن ها می باشد. این رگه ها گاها در طرح های منظم و غیرمنظم تشکیل می شوند، که به این حالت نگین فیروزه عنکبوتی و در اصطلاح بازار آن را نگین فیروزه شجری می نامند.

 

اگر این طرح منظم، شفاف و زیبا باشد باعث افزایش قیمت انگشتر فیروزه می شود و اگر در نگین فیروزه انگشتر، طرح های نامنظم و ناخالصی های روی آن به صورت نقطه و لکه هایی موجود باشد از قیمت انگشتر فیروزه کاسته خواهد شد. هر چه رگه هایی که بر روی فیروزه قرار دارند خوش نقش تر باشد، قیمت انگشتر فیروزه شجری گران تر می شود. اما بایستی توجه داشت که نوع عجمی با توجه به کمیاب بودن آن، دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به نوع شجری می باشد.

 

 

انگشتر فیروزه طبیعی

 

هیچگونه تغییری در نگین فیروزه اینگونه انگشترها انجام نشده است. سنگ فیروزه این انگشترها قبل از اینکه به شکل یک جواهر در بیایند، برش داده می‌شوند به یک شکلی درآمده و در آخر آن را جلا می‌دهند. فیروزه نیشابور طبیعی گران‌ترین نوع فیروزه نیشابوری به حساب می‌آید. و هنگامی که در معرض روغن‌ها، نور، مواد شوینده و عرق بدن قرار گیرند، تغییر رنگ می‌دهند.

 

رنگ نگین انگشتر فیرزه نیشابور

 

رنگ نگین انگشتر فیروزه نیشابوراصل بسته به مقدار مس موجود در سنگ (ایجادکننده رنگ آبی)، آهن (ایجادکننده رنگ زرد)، کروم یا وانادیوم (ایجادکننده رنگ سبز) در دامنه‌ای از آبی کم‌رنگ تا آبی مایل به سبز و همچنین تا سبز مایل به زرد قرار می‌گیرد.

 

قیمت، خرید انگشتر فیروزه نیشابوری

 

با خرید انگشتر دارای نگین فیروزه نیشابوری، هم به سلامت خود کمک کنیم و هم به حفظ فرهنگ و اصالت ایرانی ببالیم. این سنگ در ابعاد و اشکال مختلف دارای قیمت‌های متفاوت می‌باشد، هنگام خرید انگشتر فیروزه نیشابور، از اصل بودن نگین فیروزه نیشابوری آن انگشتر، مطمعن شوید و سعی کنید از مراکز معتبر نگین یا انگشتر فیروزه نیشابوری را تهیه کنید. انگشتر زنانه و انگشتر مردانه فیروزه اصل نیشابور در طرح و اندازه‌های گوناگون طراحی و ساخته می‌شود، یکی از بهترین سوغاتی‌هایی که می توانیم برای عزیزانمان به ارمغان بیاوریم همین انگشتر فیروزه اصل نیشابور است. انگشتر های دارای نگین فیروزه درجات گوناگون دارند که قیمت آن بنا به درجه یک بودن یا درجات دیگر تعیین می‌شود و بخاطر زیبایی که نگین فیروزه دارد، در بازار به عنوان سنگ قیمتی فروخته می‌شود.

 

انگشتر مردانه فیروزه نیشابور

 

انگشتر مردانه فیروزه نیشابور

 

نکاتی که در زمان خرید اینترنتی انگشتر فیروزه مردانه اصل باید توجه کنیم:

 

سایت‌های زیادی هستند که اقدام به فروش اینترنتی انگشتر مردانه فیروزه نیشابور می‌کنند. پس‌ خرید انگشتر فیروزه مردانه اصل از یک فروشگاه اینترنتی قابل‌ اعتماد و معتبر بسیار اهمیت دارد.

 

بهتر است به هنگام خرید، تنها به ارزانی انگشتر فیروزه نیشابور توجه نکنید و جزئیاتی مانند کیفیت و ظاهر نگین فیروزه را هم مد نظر داشته باشید. برای خرید انگشتر فیروزه نیشابور مردانه بصورت آنلاین، بهتر است به سایت‌های شناخته‌ شده و مطمئن مراجعه فرمایید.

سایت زرسی که نماد اعتماد الکترونیکی دارد، می‌تواند یک مرجع مطمئن برای خرید نگین اصل و انگشتر دست ساز فیروزه نیشابوری مورد نظر شما باشد.

 

نکاتی که بعد از خرید انگشتر مردانه فیروزه نیشابوری اصل باید به خاطر داشته باشیم:

 

نگهداری از انگشتر فیروزه نیشابوری

 

نگهداری از انگشتر فیروزه نیشابور در صورت استفاده از آن امری لازم و اجتناب ناپذیر است. تمیز کردن و نگهداری از نگین فیروزه روی انگشتر فیروزه مردانه یا دیگر جواهرات کار زیاد دشواری نیست. کسانی که از جواهرات دارای نگین فیروزه استفاده می‌نمایند به خوبی می‌دانند که نگین فیروزه بسیار حساس است و چنانچه بر اساس برخی از بی‌دقتی‌ها دچار آسیب شود، کلیه خواص درمانی و معنوی خود را از دست خواهد داد. از این‌رو تلاش می‌کنند اولاً با آشنایی با روش‌های نگهداری از انگشتر فیروزه تا حد امکان از آسیب رساندن به آن جلوگیری نمایند و دوماً با شناخت روش‌هایی که منجر به پاک سازی و تمیز شدن نگین فیروزه می‌شود از آن با نهایت دقت مراقبت کرده و آن را از آسیب‌های احتمالی که ممکن است سلامتی‌اش را به خطر بیاندازد، دور نمایند. چرا که سنگ فیروزه زنده است و اگر با نهایت دقت از آن مراقبت نشود کلیه خواص و کیفیت خود را از دست خواهد داد و به سنگ فیروزه مرده تبدیل خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied