شمانیوز
شما نیوز

جشنواره فروش ماهان‌نت؛ اینترنت پرسرعت توخونه خوبه‌!

در روزهایی که شیوع ویروس کرونا به موضوع مهمی در کشورمان تبدیل شده، و با توجه به درخواست وزارت بهداشت و ستاد کرونا از مردم برای در خانه ماندن، و همینطور با افزایش نرخ دورکاری، دسترسی به اینترنت پرسرعت به امری ضروری در انجام فعالیت‌های روزمره تبدیل شده است. ماهان ‌نت بر آن است در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای مردم با بیشترین کیفیت و کم‌ترین دغدغه فراهم نماید.

جشنواره فروش ماهان‌نت؛ اینترنت پرسرعت توخونه خوبه‌!

 

 

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ماهان نت؛ در روزهایی که شیوع ویروس کرونا به موضوع مهمی در کشورمان تبدیل شده، و با توجه به درخواست وزارت بهداشت و ستاد کرونا از مردم برای در خانه ماندن، و همینطور با افزایش نرخ دورکاری، دسترسی به اینترنت پرسرعت به امری ضروری در انجام فعالیت‌های روزمره تبدیل شده است. ماهان ‌نت بر آن است در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای مردم با بیشترین کیفیت و کم‌ترین دغدغه فراهم نماید.

 

 

 

جشنواره اینترنت پرسرعت ماهان نت

 

به همین جهت ماهان نت طی جشنواره اینترنت پرسرعت تو خونه خوبه با هدف دعوت از مردم برای در خانه ماندن، کمپینی ایجاد کرده که طی آن سرویس‌‌های اینترنت پرسرعت ADSL2+ و اینترنت نسل چهارم ثابت یا TD-LTE را با تخفیف و شرایط ویژه‌ای عرضه می‌کند. برخی از این بسته ‌ها در جدول زیر قابل ملاحظه هستند:

 

 

 

 

 

 

سرویس جشنواره TD-LTE ماهان نت

سرعت

زمان

حجم

قیمت

40 مگ

سه ماهه

20 گیگ

99.000 تومان

سرویس جشنواره ADSL ماهان نت

سرعت

زمان

حجم

قیمت

6 مگ

شش ماهه

120 گیگ

71.000 تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زمان جشنواره: از سی‌ام مهرماه ماه تا پانزده آبان ماه 1399

 

 

درباره اینترنت پرسرعت ماهان ‌نت

 

اینترنت پرسرعت ماهان ‌نت به افرادی که برای صرف اوقات فراغت مانند تماشای فیلم آنلاین، جستجو در شبکه‌های اجتماعی و ... از اینترنت استفاده می‌کنند، یا به افرادی که برای انجام امور و کارهای اداری خود به اینترنت نیاز دارند توصیه می‌شود. همینطور افرادی که برای بازی‌های آنلاین به پینگ تایم پایین احتیاج دارند، می‌توانند با استفاده از سرویس گیمینگ اینترنت پرسرعت ماهان ‌نت به پینگ تایم مناسب دسترسی پیدا کنند.

 

نحوه دریافت اینترنت ماهان ‌نت

 

برای اطلاع از بسته‌های موجود در جشنواره توخونه خوبه ماهان نت و مشاهده تعرفه آن ‌ها، می توانید به فروشگاه ماهان ‌نت یا صفحه اینستاگرام ماهان ‌نت به آدرس Instagram.com/Mahannet.ir مراجعه نمایید.

 

متقاضیان اینترنت پرسرعت ماهان ‌نت در هر نقطه از ایران و در هر زمانی، می‌توانند بسته اینترنتی مورد نظر خود را از طریق فروشگاه ماهان ‌نت تهیه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 1514 یا 02187277 تماس بگیرید. همکاران ما برای پاسخگویی به سوالات شما به صورت بیست و چهارساعته در هفت روز هفته آماده خدمت‌رسانی هستند. 

 

این فرصت ویژه را از دست ندهید!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied