شمانیوز
شما نیوز

قیمت سکه سقوط کرد + قیمت جدید

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه ۱۰ آبان ۹۹ در بازار آزاد تهران با کاهش نیم میلیون تومانی مواجه شد و نرخ آن به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه سقوط کرد + قیمت جدید

در جریان معاملات امروز شنبه ۱۰ آ بان در بازار آزاد، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

بر این اساس هم اکنون نرخ سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۷۹ دلار و ۵۱ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۴۷ تومان است.

کاهش شیب نزولی طلا

قیمت هر اونس طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر بهبود ارزش دلار، نزدیک به پایین‌ترین قیمت خود در یک ماه گذشته رسید. بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری اندکی افزایش را نسبت به قیمت بسته شده روز پنج‌شنبه که در مسیر ثبت بزرگ‌ترین کاهش هفتگی در بیش از یک ماه گذشته قرار گرفته بود، تجربه کرد.

در نهایت روز جمعه (ساعت ۱۶ به وقت تهران) بهای هر اونس طلا ۱۸۷۹ دلار و ۳۰ سنت قیمت خورد که ۱۲دلار افزایش را نشان می‌دهد. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۱/ ۰ درصد کاهش، به ۱۸۶۶ دلار و ۲۰ سنت رسید. شاخص دلار در معاملات روز جمعه تغییر محسوسی نداشت، اما روز پنج‌شنبه به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر صعود کرده بود و در مسیر ثبت بهترین رشد هفتگی از اواخر ماه سپتامبر تاکنون گام برداشت.

 

 

منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied