شمانیوز
شما نیوز

افتتاح 3 ساختمان جدید بیمه ایران

آیین رونمایی از طرح افتتاح ساختمان های بیمه ایران درشهرستان های گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد، لامرد استان فارس و درود دراستان لرستان همزمان با هفته وحدت و هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بیمه ایران با حضور آقایان دکتر رضایی مدیرعامل، اعلایی عضو هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران ستادی و اجرایی بیمه ایران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

افتتاح 3 ساختمان جدید بیمه ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران در سخنانی، با تبریک ایام مبارک هفته وحدت و قدردانی از اهتمام و تلاش مدیران شرکت در احداث ساختمان شعب بیمه ایران در استان های مختلف، افتتاح این ساختمان ها را در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم عزیز کشور در محیطی مناسب و با امکانات بهتر عنوان کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم و تکریم آنان، توفیق بزرگی است که خداوند به همکاران بیمه ایران عنایت کرده است.

به گفته دکتر رضایی، استراتژی بیمه ایران بر مبنای برتری عملیاتی، رهبری محصول وکرامت مشتری پایه گذاری شده است. منظور از برتری عملیاتی در واقع  ارائه محصولات بیمه ای با قیمت مناسب همراه با خدمات فنی و پس از فروش باکیفیت است؛ به همین جهت بوروکراسی اداری کمتر شده وتلاش می کنیم مشتریان بیمه ایران در کوتاهترین زمان ممکن و در محیط مناسب خدمات  مورد نیز خود را دریافت کنند.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به عملکرد بیمه ایران در سال جاری اضافه کرد: وضعیت شرکت از لحاظ نقدینگی وسرمایه گذاری در بهترین شکل ممکن قرار گرفته به طوری که در شش ماهه اول امسال 42 درصد سهم بازار بیمه ای  کشور در اختیار بیمه ایران قرار گرفت و با برنامه ریزی صورت گرفته وتلاش همکاران و همه ارکان بیمه ایران در سه ماهه سوم این رقم بیشتر هم خواهد شد.

دکتر رضایی در ادامه گفت :آمار عملکرد بیمه ایران در 7 ماهه سال جاری بسیار بهتر از آمار شش ماهه است و در حال حاضر 44 درصد رشد در بخش تولید حق بیمه داریم، در حالی که سهم صنعت بیمه کشور در این شاخص 33 درصد است، بنابراین 11 درصد در این بخش ازصنعت جلوتریم .

آقای اعلایی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز در این مراسم، افتتاح شعبه های بیمه در استان ها را نشان دهنده توجه و اهمیت مردم برای بیمه ایران دانست و از مدیریت پشتیبانی، مالی واداری و استانهای کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان و همه همکارانی که در ساخت شعبه ها همت کرده اند، تشکر وقدردانی کرد .

در ابتدای این مراسم مهندس ترابی مدیرکل پشتیبانی بیمه ایران گزارشی از عملکرد حوزه پشتیبانی با همکاری مدیران کل استان ها در ساخت این پروژها ارائه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied