شمانیوز
شما نیوز

در آستانه میلاد پیامبر اسلام؛

ساختمان جدید شعبه استان مرکزی بیمه تجارت‌نو افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه استان مرکزی بیمه تجارت‌نو، در آستانه میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام و امام جعفر صادق (ع)، روز گذشته با حضور معاون توسعه سازمانی، جمعی از مدیران ستاد و تنی چند از مقامات و نمایندگان استان، به میزبانی مدیر و پرسنل این شعبه افتتاح شد.


ساختمان جدید شعبه استان مرکزی بیمه تجارت‌نو افتتاح شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، در آغاز این مراسم که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همراه بود، حامد نجفی مدیرشعبه استان مرکزی بیمه تجارت‌نو با عرض خیر مقدم به حضار، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حمایت و پشتیبانی مدیر عامل و معاون توسعه سازمانی ابراز داشت.

افتتاح ۴ شعبه، به زودی

در ادامه معاون توسعه سازمانی بیمه تجارت‌نو اظهار داشت: حسب دستور و تاکید مدیر عامل، خرید و تجهیز ساختمان در هر استان از هدف گذاری های مهم این مجموعه است که امروز در آستانه ولادت پر خیر و برکت خورشید آسمان نبوت و میلاد امام صادق ( ع)، شاهد به ثمر رسیدن آن در استان مرکزی هستیم.

ابراهیم غلامی خبر از آن داد که ، با اتمام تجهیز ساختمان‌های خریداری شده در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و تهران، ۴ شعبه دیگر به زودی افتتاح خواهد شد.

وی با آرزوی توفیقات روز افزون برای مدیر و پرسنل شعبه استان مرکزی، آینده این مجموعه را درخشان توصیف کرد.

کسب موفقیت در حلقه همدلی و همراهی

همچنین مدیر امور شعب و نمایندگان ارقام به دست آمده در فروش مستقیم و بودجه پیش بینی شده، توسط مدیریت شعبه استان مرکزی و نمایندگان را به استانداردهای صنعت بیمه بسیار نزدیک اعلام کرده و افزود: در ۶ ماهه اول سال جاری، این شعبه توانسته ۱۳۸ درصد از بودجه پیش بینی شده را محقق کند که رقم قابل توجهی است.

قاسم قشقاوی، حصول نتایج فوق را ناشی از همدلی و همراهی خانواده بزرگ بیمه تجارت‌نو دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied