شمانیوز
شما نیوز

گوشت قرمز ارزان شد + قیمت جدید گوشت

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: کاهش قیمت گوشت قرمز داخلی در میادین میوه و تره بار تهران همچنان ادامه دارد و از اول آبان تا صبح امروز -۲۱ آبان- که نرخ‌های جدید اعمال می‌شود، قیمت گوشت تازه گوسفند ۲۰ هزار تومان و گوشت تازه گوساله ۱۰ هزار تومان کاهش داشته‌است.

گوشت قرمز ارزان شد + قیمت جدید گوشت

بر اساس اعلام روز چهارشنبه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در حالی شاهد کاهش قیمت گوشت تازه داخلی در میادین میوه و تره‌بار هستیم که قیمت گوشت تازه وارداتی نیز در این مراکز کاهش یافته و گوشت تازه گوساله وارداتی ۹ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت تازه گوسفندی وارداتی ۱۳ هزار تومان ارزان شده است.

براساس این گزارش، قیمت گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره‌بار که از صبح امروز اعمال شد و میزان کاهش آن نسبت به اول آبان تغییر محسوسی دارد.

برپایه اعلام این سازمان، در این بازه زمانی ران گوساله با ۱۱ هزار تومان کاهش از ۱۲۴ هزار تومان به ۱۱۳ هزار تومان، سردست گوساله با ۱۰ هزار تومان کاهش از ۱۲۱ هزار تومان به ۱۱۱ هزار تومان، چرخ‌کرده مخلوط با ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش از ۹۱ هزار تومان به ۷۸ هزار و ۲۰۰ تومان، ران گوسفندی با ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش از ۱۴۹ هزار تومان به ۱۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان، کف دست گوسفندی با ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش از ۱۴۷ هزار تومان به ۱۲۶ هزار و۴۰۰ تومان کاهش یافت.

شقه (لاشه) گوسفندی نیز با ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش از ۱۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان به ۱۰۷ هزار تومان ارزان شد.

 
منبع: ایرنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied