شمانیوز
شما نیوز

راه‌اندازی مرکز داده پیشرفته در شرکت فولاد سفیددشت

سرپــرست امــــور مهنـدسی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی مرکز داده (Data Center) پیشرفته مطابق با استانداردهای بین‌المللی، با همت کارشناسان واحد فناوری اطلاعات این شرکت و شرکت ایریسا خبر داد.

راه‌اندازی مرکز داده پیشرفته در شرکت فولاد سفیددشت

نسرین کمالی در تشریح این خبر و با تأکید بر اینکه تجهیزات زیربنایی و بستر فناوری اطلاعات استفاده‌شده در مرکز دادۀ شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، مطابق با به‌روزترین تکنولوژی دنیا و الگوبرداری از شرکت فولاد مبارکه است، افزود: این مرکز داده بر اساس استانداردهای بین‌المللی  و با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر   300 میلیارد ریال تهیه، نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزایش ضریب امنیت سیستم‌های اطلاعاتی و IT برای مقابله با مسائل و مشکلات سایبری این مرکز را از بارزترین ویژگی‌های آن برشمرد و ضمن قدردانی از تلاش کارکنان بخش IT، شرکت ایریسا و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه در زمینۀ گسترش و به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و توسعۀ فناوری‌های ارتباطی گفت: افزایش سرویس‌های مبتنی بر شبکه، فعالیت‌های حوزۀ ITC، کسب‌وکار بر بستر IT و حرکت به سمت کارخانۀ هوشمند از اولویت‌های شرکت در زمینۀ فناوری اطلاعات است. ازاین‌رو اقدامات انجام‌شده کمک بزرگی به توسعۀ فناوری شرکت خواهد کرد.

   

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied