شمانیوز
شما نیوز

در جلسه وبینار معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با نماینده جهاد دانشگاهی کشور عنوان شد؛

تقویت حوزه های درمانی و آموزشی باهدف کشف استعدادهای جامعه محلی قشم

جلسه وبیناری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با نماینده جهاد دانشگاهی کشور با موضوع اجرایی کردن مفاد تفاهمنامه منعقده بین دو ارگان برگزار شد.

تقویت حوزه های درمانی و آموزشی باهدف کشف استعدادهای جامعه محلی قشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، تقویت حوزه های مختلف درمانی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با تمرکز بر کشف استعدادهای جامعه محلی و به فعل رساندن این استعدادها موضوع اصلی جلسه وبیناری با حضور مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، فرشته سلجوقی، مدیر اجتماعی و سلامت این سازمان و دکتر منزوی به  نمایندگی از جهاد دانشگاهی کشور بود.

این تفاهم نامه که در تاریخ 15 شهریورماه امسال به امضای حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی و حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رسید، در سه حوزه پژوهش، فناوری و خدمات تخصصی، فرهنگی و آموزش، اشتغال و کارآفرینی تدوین شده و  باهدف توسعه حوزه‌های مذکور در جزیره قشم در حال اجرا است.

شناسایی توانمندی‌ها و ایجاد زمینه‌های همکاری مطلوب میان سازمان و جهاد، مشاوره و اجرای پروژه‌های افکار سنجی، همکاری درزمینه تعیین اولویت‌های آموزشی، مشاوره در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت و ... بخشی از مفاد این تفاهم نامه می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied